מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
יניב היה מקצועי, אדיב ונחמד. מרוצה מאוד!
המזגן עשה רעש, הוא אמר שיש בעיה אבל בחרנו לא לתקן כרגע.
היה נהדר! נתן הסבר מפורט על הבעיות העלולות לגרום לתקלה ואפילו ביקש פחות ממה שסוכם בשיחת הטלפון המקדימה.
הוא לא עשה כלום כי המזגן צרצר וכשהוא הגיע הוא הפסיק לעשות רעש, אבל הוא היה מאוד נחמד ולא לקח כסף על הביקור. הוא אמר עם מי לדבר ואמר לי למי לפנות בשביל לפתור את הבעיה אם תהיה וניסה ממש לעזור. ולבסוף הוא הפנה אותי למי שצריך ויום למחרת הכל נפתר.
הוא היה מאוד נחמד, אדיב ועזר והפנה אותי לבעל מקצוע אחר מהאזור שלי שבא לבדוק את המזגן ולא לקח על זה עלות, הוא היה יוצא דופן באיכותו.
היה סבבה!
הוא בסדר אבל הבעיה לא נפתרה. הוא ניסה להחליף חלק אבל זה לא עזר ובסוף הוא לקח תשלום רק על הביקור.
בדיקת רעש במזגנן מיני מרכזי מחברת אלקטרה, במזגנים עיליים מחברת תדיראן ומחברת מיצובישי.
הוא היה ממש מצוין, הוא הגיע כי השכנה שלנו התלוננה על רעש. בפעם הראשונה הוא הגיע ובדק את המזגן המיני מרכזי והבת שלי לא אמרה לו לבדוק גם את העיליים, אז הוא הגיע פעם נוספת ללא תשלום ואפילו הביא איתו עוד מישהו. אני שלחתי לו הקלטות של הרעש של המזגן ולא הייתה בעיה, הוא דיבר עם השכנה והסביר לה. הוא עשר ונהדר, לא נתקלתי בעוד מישהו שבא פעמיים ללא תשלום נוסף. אין מילים בפי, ממליצה עליו מכל הלב.
היה ממש מעולה, והשירות לגמריי עשר. חשבנו שיש בעיה, הוא בא ובדק, הגיע בול בזמן, היה ממש אחלה אמר שאין מה לעשות חוץ מלהחליף חלקים אבל זה יקר אז אין טעם, המזגן הרעיש כי הוא יישן. הוא אפילו לא לקח כסף על הביקור.
בדיקת מזגן עילי שעושה רעשים מחברת טורנדו והתקנת מזגן חדש מחברת פמילי.
הוא היה בסך הכל מקצועי, לקח מחיר סביר לאחר התמקחות והיה בסדר, לא יותר מידי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.