מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
טיפול מקצועי. המכשיר בן 25 שנה והוא ביטל רעשים שונים. אמנם עדיין יש רעשים קלים אבל אני מניח שזה בגין הגיל. עברו מספר ימים בודדים והרעש חזר, המקרר חזר לסורו.
בדיקת בעיית רעש וטיפול בגומיות רופפות במקרר של חברת סמסונג
היה פשוט מעולה! התקשרתי כדי לבדוק אפשרות לתקן רעש ממקרר סמסונג שיש לנו. תוך חצי שעה מרגע השיחה, הגיע קובי ובדק את המקרר. מדובר בבעיה שלא ניתן לטפל בה (בגלל עניין טכני) וקובי הסביר לי זאת בצורה מקצועית. ביקשתי מקובי לבדוק את הגומיות של המקרר, שהתרופפו. קובי בדק, פירק את דלתות המקרר ותיקן את מצב הגומיות תוך 10 דקות. על אף התיקון המקצועי, קובי גבה רק את עלות הגעתו ולא שקל מעבר. לאחר מכן, הגדיל לעשות אברהם, התקשר והמליץ לי על דרך למזער את הרעש מהמקרר מבלי לתקן אותו. בקיצור, מדובר בשני חבר׳ה מקסימים, מקצועיים, אדיבים והוגנים. ממליצה בחום!!
טיפול בבעיית רעש במקרר.
שירות טוב, אמין ומהיר. המקרר שלי עשה המון רעש. לפני שהגיע ביקש ממני לשלוח לו הקלטה של הרעש ע"מ לנסות להבין ולהכין עצמו לתיקון. בפועל הרעש היה רטט של חלק משוחרר שאותו עדי הידק. הוא גבה ממני רק על הביקור. היה אמין מאוד- ברגע שהבין שאין תקלה אלא רק חלק רופף מיד אמר לי, הידק אותו וסיים את העבודה. גם עכשיו, כחודש לאחר הטיפול המקרר עובד כמו שצריך! עבר את מבחן הזמן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.