מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
תחילה הגעתי לעמית וקיבלתי שירות טוב, חזרתי אליו לאחר מספר חודשים כדי לעשות הכנה לטסט והוא קיבל אותי ישר. הוא עשה לי את כל הטיפול שצריך במחיר שלדעתי היה הרבה יותר מהמחיר הסטנדרטי. הגעתי לטסט ולא עברתי בגלל זיהום אויר, חזרתי אליו שוב שבועיים לאחר מכן והוא אמר שהבעיה היא בשניי חלקים שצריך להחליף, הוא החליף את החלקים ולקח תשלום נוסף. הגעתי אליו שוב כי השמן במנוע נגמר, הוא החליף שמנים ושוב גבה תשלום נוסף. ניגשתי לטסט נוסף ושוב לא עברתי טסט על אותה בעיה שהייתה לי בטסט הראשון למרות שהוא החליף לי את שניי החלקים שבהם לטענתו הייתה הבעיה. אחרי הפעם השנייה חזרתי לעמית כי שוב נגמר השמן במנוע והוא החליט שהבעיה היא במנוע שהלך. הוא לא טיפל לי בתקלות כלל ולדעתי הוביל לתקלות נוספות במנוע. יצאתי עם נזקים גדולים מאוד.
הייתי בהתחלה במוסך מורשה של יונדאי ואמרו לי שאני צריך להחליף קלאץ'. הלכתי עם זה למוסך של לירון והוא החליף לי את הקלאץ'. איך שיצאתי מהמוסך היו חריקות ורעשים ברכב, חזרתי אליו לאחר חודש והוא אמר שיטפל בזה, הכל היה בנחמדות. הוא אמר שצריך להחליף כבל קלאץ' ועשה את זה. עכשיו אני נוסע ברכב ולא יכול להחליף הילוכים, דיברתי איתו והוא אמר שכנראה יש בעיה בגיר. הוא אמר לי לא לדאוג ושאני בידיים טובות, אבל בשורה התחתונה לא הרגשתי שאני בידיים טובות. הוא כבר החליף קלאץ' וכבל ועכשיו הוא אומר שיכול להיות שצריך להחליף גיר. הרגשתי שהוא פחות מעשי ויותר מדבר. אני לא אומר שהוא מרמה, אבל זה לא נשמע לי הגיוני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.