מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 860 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה!
דניאל היקר ביצע בדיקות מקיפות, ולאחר בדיקה הוחלט שהמנוע לא יכול לעבור תיקון ויש לרכוש מדיח חדש. תודה לך על הזמן היקר ועל ההשקעה עבור ניצולת השעה. יישר כוח!
המדיח הפסיק לעבוד, אלאור הסתכל עליו וקבע שצריך לקנות חדש. הוא היה חמש דקות ולקח תשלום מלא על הביקור. קנינו חדש, אבל אני לא יודע אם אפשר היה לתקן.
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה סביר לדעתי. אבל לא באשמתו, פשוט לא בוצעה עבודה בסוף מכיוון שלא היה צורך, אבל הוא היה מצוין.
הוא היה אחלה, בסוף לא עשה תיקון כי אמר שלדעתו לא שווה לי לתקן.
בסה"כ היה בסדר גמור! הייתי מרוצה. אני חושב שהיה צריך לקחת פחות כסף על ביקור של כמה דקות רק כדי להגיד לי שהמכשיר תקול וכדאי לקנות חדש. לאחר הבדיקה הוברר כי לא ניתן לתקן את המדיח וצריך להחליף את המדיח. בקיצור, לא תוקן כלום.
היה בסדר גמור, הוא מצא את התקלה אך לא היה כדאי לתקן אותה.
הוא היה מצוין, הוא בדק את המדיח אך בסוף לא היה צריך לתקן שום דבר, היה צריך להחליף אותו.
בהתחלה נתן יעוץ טלפוני עבור מדיח כלים והבעיה לא נפתרה. הגיע אלינו הביתה, בדק את המכונה ובסוף לא הצליח לסדר אותה. הוא אמר לנו לקנות מדיח חדש. דיברתי עם עוד בעל מקצוע והוא אמר לי את אותו דבר.
היה ממש אחלה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.