מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 75 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
בסך הכל היה בסדר.
תארבין בחור נחמד מאוד, הוא עשה עבודה טובה.
היה ממש אחלה. הוא היה זמין בטלפון ונתן אבחנה טובה. ההחלטה שלנו הייתה להחליף מזגן ולא לתקן. ביחס למה שאני מכיר מאזור אחר הוא היה קצת יקר.
הוא היה מקצועי והצליח לאבחן את הבעיה, גבה מחיר קצת גבוה על הביקור בעיניי, אבל הוא היה שקוף לגביו מההתחלה.
היה מצוין, ממש טוב. הוא בא וישר עשה בדיקה, הסברתי לו מה הייתה התקלה והוא עלה מהר מאוד על הבעיה וזיהה שהיא לא במזגן, אלא בצינור ניקוז וניתוק שלו פתר את הבעיה.
אבחון תקלה במזגן רגיל מחברת אלקטרה שהרעיש ותיקון על ידי הוצאת חלק תקוע.
היה מעולה, הסביר, ראה מה הבעיה, פתר, לקח תשלום רק על הביקור והיה מאה ממאה. לפני שהוא הגיע הוא ניסה לעזור לי טלפונית ללא תשלום ורק כשלא הצלחתי לפתור בעצמי אז הגיע.
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, זיהה את הבעיה מהר וגבה מחיר הוגן!
הוא היה מקצועי וזמין מאוד, אבחן את התקלה והציע לקנות מזגן חדש. המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל אני בסך הכל מרוצה ממנו.
הוא זיהה את הבעיה ואמר שזה כנראה הכרטיס האלקטרוני ולא הקבל כמו שהוא חשב בהתחלה. הוא הסביר שזה יקר להחליף כרטיס ושאפשר להתקין מזגן אחר. הייתי צריך לקבל אישור מהביטוח אז כאן נגמרה השיחה והוא לקח דמי ביקור. השירות היה מאוד מהיר. הוא התקשר בטלפון להתייעץ עם עוד בעל מקצוע שמבין יותר במה שמדובר והוא העביר לי את המידע. לא נפתרה הבעיה, אבל הוא התאמץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.