מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור. הגיע מתי שקבענו, עשה את הטיפול כמו שצריך ולקח מחיר טוב...
המקרר הפסיק לקרר ומיד הדיף ריח מוזר מאוד. ניסים אבחן את התקלה עוד בטלפון, אך כיוון שכבר היה מאוחר בערב הוא אמר שננתק את המקרר כדי שהנזק לא יחמיר. הוא הגיע על הבוקר ומיד ניגש לעבודה, פירק תוך שתי שניות את מה שצריך כדי להחליף את המאוורר. החליף וגם ניקה את האזור שלא נפתח 20 שנה. הוא הסביר שהתקלה הבאה תהיה בתרמוסטט ואי אפשר לדעת מתי זה יקרה. הוא לא ניסה למכור לי שכדאי להחליף אותו ולשאלתי אמר שהוא לא יכול להמליץ כי זו הוצאה של עוד 100 שקל עבור משהו שעדיין עובד. אבל כשאמרתי לו שיעשה את זה הוא אמר שזה גם מה שהוא היה עושה. הוא בדק בהזדמנות את האטימה והגיע למסקנה שאין צורך לטפל בה. הוא גם אבחן שיש רעש לא סימפטי מאחורי המקרר ואמר שזה כלום, וסידר אותו בכמה דפיקות. אמר שאם הוא חוזר אני יכול לעשות משהו דומה. על כל זה הוא לקח 702 ₪ כולל מע"מ (החלפת מאוורר ותרמוסטט). המקרר עובד מצוין מאז.
קיבלתי שירות טוב! המחיר לטעמי קצת יקר אבל אולי אילו המחירים. הוא היה ממש בסדר מבחינת השעות והזמנים, הוא היה נחמד ומקצועי, ממש בסדר גמור.
תיקון מקרר סופר אפולו תדיראן שהפסיק לעבוד ולקרר. בוצעה החלפת ממסר, החלפת טרמוסטט והחלפת מאוורר.
היה בסדר גמור! החליף תרמוסטט וממסר אך התקלה לא נפתרה ואז הוא זיהה שהמאוורר שרוף והוא החליף אותו. נשאר כדי לראות שהמאוורר מתחיל לקרר.
הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר ופתר את הבעיה. הכל היה בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.