מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 35 חוות דעת רלוונטיות
עדי היה נפלא! הוא הגיע בזמן, היה יעיל, נחמד, מקצועי והמחיר שלקח היה סביר לדעתי. מגיע לו ציון עשר פלוס!
הוא היה מאוד הוגן, אמר בטלפון שהוא חושב שזאת הבעיה ומה יהיה המחיר, אמר שכל עוד זה ביקור ופתיחת סתימה זה מחיר מסוים ואם יהיה משהו מעבר כמו החלפת חלקים זה יעלה את המחיר אבל זה לא היה כרוך בשום דבר כזה, נתן הסבר על הבעיה, מאוד נעים ועבד נקי ומסודר. תענוג.
התקשרתי לאברהם לתיאום בסביבות 10:30 וקבענו בין 12 ל 14 לאותו יום. ביקשתי להגיע יותר לכיוון 12 אם אפשרי. אברהם שלח אליי את בנו קובי שהגיע אליי בערך ב 12, כמו שביקשתי. קובי הגיע ומיד זיהה את הבעיה, המאוורר הפנימי בפריזר לא עבד. ניקוי ושימון ציר המאוורר פתרו את הבעיה. הוא ביקש שאעקוב ואראה אם הוא תקין ביומיים הקרובים, ואם לא - הוא יזמין מאוורר ויגיע שוב להחליף את הישן. קובי גם פירק וניקה את פתח המרזב של המים העודפים. בנוסף, לבקשתי - הוא החליף את התקע בכבל החשמל של המקרר. כשביקשתי לשלם לו על כך, הוא סירב בתוקף ואמר שזה חלק מהשירות וביקש תשלום על ביקור בלבד. הוא גם היה זמין בוואטסאפ ביום שישי בבוקר לשאלה בקשר לתפקוד המקרר, אברהם התקשר לאחר הביקור כדי לשאול אם המקרר תוקן. לסיכום, התרשמתי מקובי כמקצוען עם תודעת שירות מעולה, כאדם אמין, נחמד ביותר, אכפתי ועם תקשורת בין אישית מצויינת. הציון הוא 10 בהכל.
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן. היה חמוד ועשה מה שצריך לעשות.
תיקון מקרר מחברת ג'נרל אלקטריק שנת 1998 מקצר שכלל החלפת תרמוסטט ופתיחת סתימה בצנרת מים של הקרח.
השירות היה טוב, הוא הגיע בזמן שקבענו, התרשמתי שהוא היה אדיב והסביר הכל כמו שצריך.
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד. הוא סיים את העבודה בזריזות והסביר מה שעשה.
הייתי מרוצה, הוא היה מצוין מכל הבחינות!
היינו מרוצים ממנו מאוד. הוא עשה עבודה מצוינת ועל הדרך גם תיקן לנו את השואב אבק בלי עלות נוספת. הדירוג שלו מוצדק לחלוטין.
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק שכלל תיקון דלתות לא מאוזנות ופתיחת סתימה.
הוא היה מקצועי, זיהה את הבעיה במהירות ותיקן את המקרר. היה נהדר!
הוא היה בסדר גמור, טיפל בתקלה וגבה לדעתי מחיר סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.