מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 81 חוות דעת רלוונטיות
אולג בסדר. במחירים אני לא כל כך מבינה, אבל ביחס הוא היה טוב והכל בסדר גמור.
היה ממש טוב, הוא מאוד אדיב. בשיחת טלפון הוא אמר לי לנתק את הטלוויזיה ל24 שעות וזה פתר את הבעיה.
ייעוץ טלפוני עבור תיקון טלוויזיה מתוצרת Samsung.
איציק הסביר לי בטלפון איזה כבל אני צריך לקנות כדי לסדר את הטלוויזיה, והפנה אותי למקום שאני יכול למצוא בו את הכבל.
הוא מאוד נחמד,כשהוא לקח את הטלוויזיה לבדיקה, הסביר לי שאם אפשר לתקן את הטלוויזיה עלות הביקור יורדת מעלות התיקון, אני חשבתי שלפני שהוא עושה את התיקון הוא יגיד לי פחות או יותר מה תהיה עלות העבודה אבל זה לא קרה. יכול להיות שזה היה פער בתקשורת אבל בכל אופן זה טיפה הפריע לי והרגשתי שהוא היה יכול להגדיל ראש בהתאם לסיטואציה הזו. מעבר לזה היה שירות טוב מאוד!
השירות היה סבבה, הוא היה מאוד מנומס והכל היה טוב. הבעיה חזרה שוב אז החזרתי לו את המסך לתיקון וכרגע זה עובד טוב.
נחמד מאוד, ממש מקצוען, עמד במילה שלו, עשה את העבודה בזמן סביר ולדעתי היה הוגן במחיר.
תיקון טלוויזיה של חברת Samsung שכלל החלפת לדים.
מיקי היה מצוין! הוא הגיע לקחת את הטלוויזיה מהבית שלי, תיקן אותה אצלו במעבדה והחזיר אותה.
הוא היה מעולה! הייתה ל בעיה בטלוויזיה שבהתחלה לא ידע להגיד איך פותרים. ראה בסוף שזה תקלה שטותית וגבה לדעתי סכום לגיטימי למה שעשה.
עבודה טובה, הטלוויזיה ממש כמו חדשה.
הוא היה בסדר גמור. אדיב, נחמד, הסביר לנו את הבעיה ואת אופן התיקון. בנוסף, הוא גם נתן לנו טיפים כדי להימנע מבעיה חוזרת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.