מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 26 חוות דעת רלוונטיות
עפיף היה בסדר, ביצע את הבדיקה והמליץ לא לעשות תיקון, היה קצת מבאס לשלם מחיר בשביל ביקור אבל אני יודעת שככה זה בשוק.
הוא הגיע, והאמת קצת איכזב אותי. הוא טען שהמדחס לא עובד והעלות של התיקון תהיה חצי מסכום המקרר והמליץ לי לקנות מקרר חדש. הוא בא מהר ונתן שירות, הסתכל ובדק אבל בסוף יצאתי בלי תיקון. הוא הביא אותי למצב שאני צריך לקנות מקרר חדש אז אני קצת מאוכזב.
בדיקת מקרר יין, איתור תקלה במדחס והמלצה לא לתקן.
הוא היה בסדר גמור. בחור מאוד נחמד אבל נראה היה שהוא לא מאוד מבין במקררי יין ולא ידע כיצד לתקן אותו. הוא עשה בדיקה והמליץ לא לתקן ולאחר שיצא התקשר להתנצל על כך שלא מספיק עזר.
אמר שצריך להחליף מקרר. היה סבבה, ממש נחמד ונראה מקצועי.
יוסי בדק את התקלה והמליץ לנו לא להחליף את המדחס, ניסה לחבר את המדחס הקיים אבל לא הצליח. הוא היה מאוד נחמד וגבה תשלום על הביקור בלבד.
הוא עשה בדיקה והיה מקצועי, מצא שיש לי אחריות אצל החברה ודאג לטיפול מולם, ביום ראשון כבר הגיע טכנאי שהוא הביא.
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר ועבד מהר. אני מרוצה.
הבחור מקסים, הוא היה אצלי וגילה את התקלה במקרר. הוא פשוט בן אדם הוגן ומקצועי, אני ממליצה לכל מי שיש תקלה במקרר לפנות אליו ישירות ולא לאף חברה אחרת. הוא מצא את הבעיה אחרי שאחרים לא הצליחו. אחר כך גילינו שיש על זה אחריות והוא אמר שכדאי לי לפנות ליצרן ולא לתת לו לתקן את זה, מה שמאד הוגן מצידו. חוץ מזה הוא ענה על כל השאלות שהיו לנו אחרי הבדיקה זה לא מובן מאליו. תודה אהרון.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
צחי היה אחלה ממש, אבל הוא בסוף לא תיקן כלום כי העדפתי לקנות חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.