מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הייתה נזילה כשהייתי מוציא מים, אז הוא פתח את הצינור האחורי ולא הייתה שם בעיה ומסתבר בסוף שזה היה בחלק הקידמי של המקרר כתוצאה מההובלה של המקרר. עברתי דירה לפני חודשיים בערך והחיבור בין שני הצינורות שם לא היה טוב אז הוא חיזק את זה ולקח מחיר מאוד הוגן, אני מאוד מרוצה ממנו!!
אחרי בדיקה יסודית ,הוגדר מקור התקלה ואיזה חלקים צריך לתקן או להחליף. איש מקצועי , בעל ידע רחב, נעים הליכות, יעיל ובעל יכולות.
הוא היה מאד נחמד וסבלני ונתן לי הנחיות לאחר ביצוע העבודה לגבי ההמשך. העמידה בזמנים היתה מצוינת והוא לקח מחיר ממש סביר והוגן. בקיצור, הוא היה נפלא:)
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל תיקון קיוסק קרח.
הוא היה נחמד, מקצועי ויעיל.
תיקון מקרר סמסונג שתי דלתות עם קיוסק וICE MAKER שחדל להגיב.
הוזמן והגיע ביום שישי עם גישה חיובית ונכונות למקסימום עזרה, הפגין מקצועיות חריצות ןנחישות לפתור את בעיה. איתר את התקלה במהירות, פירק את מעגל הבקרה ויצא מחוץ לעיר להביא את החלק כשחלק מהספקים סגורים, חזר להרכיב אותו (המעגל נמצא למטה בתוך מיכל פלסטי עם חוסר גישה נוחה) והמקרר חזר לעבודה כמו חדש! ישר כח!
תיקון מקרר. היתה נזילה של מים מהפיה של הקיוסק (מאיפה שיוצא הקרח).
היה בסדר גמור! ממש ממש בסדר! הוא איש נחמד, מבחינת המחיר הפריט היה יקר אבל זה לא קשור אליו יכול שזה המחיר אין שום דרך לדעת. הוא גם מקצועי...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.