מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
הוא איתר את התקלה מהר ופתר אותה תוך דקה וחצי. הוא בא לקראתי מבחינת המחיר ודאג להסביר לי מה הייתה הבעיה. לגמרי מגיע לו בכל המדדים עשר!
איתור תקלה והחלפת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים מחברת BOSCH.
ניר היה מקסים, מאוד מאוד שירותי והכל עובד חלק, מגיע לו עשר!
היה אחלה. הוא עשה בדיקה יסודית, מקצועית ומקיפה, ולבסוף המליץ לרכוש מדיח כלים חדש.
היה על הכיפאק, הוא לא פתר את הבעיה כי אמר שעדיף לנו לקנות חדש בגלל שהבעיה בכרטיס. הגיע בזמן, היה מדוייק, נעים ואדיב, ממש אחלה.
הוא היה ממש מקסים! עשה בדיקה מקיפה ואמר שעלות התיקון תהיה גבוהה ולכן המליץ להחליף מדיח. הוא היה הוגן והגיע בטווח שעות שאמר מראש.
איתור תקלה במשאבה במדיח כלים ובכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה.
בחור נחמד, ישר והגון. הוא איתר את התקלות, ייעץ לנו שלא לתקן את המדיח כיוון שזה לא משתלם. את המכשיר השני החלטנו אנחנו שלא לתקן.
היה מצויין!
איתור תקלה בכרטיס בקרה של מדיח כלים.
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. ניתן לתקן/להחליף בעלות שלא כדאית בעיניי, ולכן לא בוצע השירות וניתן תשלום בגין ביקור בלבד.
איתור תקלה של מדיח כלים שלא נדלק, כולל פירוק כרטיס, אבחון במעבדה ותיקון והרכבה חזרה.
אלברט היה זמין, ענה בצורה סבלנית והסביר את השלבים, מרוצה מאוד.
היה בסדר. הוא הגיע מהר, פתח את המדיח, בדק מה הבעיה ואמר מה צריך לעשות. החלטתי לא לבצע את התיקון כרגע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.