מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה, מאוד נחמד ומקצועי. הגיע אלי ביום שישי בצהריים, שאל בטלפון את הבעיה, ולמרות שאמר לי שלא בטוח שיוכל לתקן הוא בא לבדוק. בסופו של דבר הוא אכן לא יכל לתקן את הבעיה (אלא רק החברה של התנור) ולכן לא גבה שום תשלום.
בדיקת תנור אפייה של חברת בלרס שלא נדלק ואיתור תקלה בבורר מצבים.
הוא היה בסדר. הגיע, ניסה לתקן את הבעיה אבל היה צורך להחליף את החלק של הבורר מצבים והוא אמר שעדיף לנו להזמין אותו דרך החברה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.