מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
הייינו מאוד מרוצים, הכל היה בסדר. טיפל באופן מיקצועי בתקלה.
היה בסדר גמור! זיהה במהירות שהמאוורר תקול , החליף אותו והמקרר חזר לקרר באופן תקין. אחרי כשעה המקרר גרם להפסקת חשמל בבית, התקשרתי לעמוס שהבטיח לחזור באותו ערב לבדוק. הוא התקשר למטפלת שהפעילה שוב את המקרר והפעם ללא כל בעיות. עמוס הודיע לי שכרגע המקרר פועל באופן תקין ולכן אין צורך שיגיע לבדוק אותו והבטיח לבדוק שוב למחרת בטלפון עם המטפלת שהכל כשורה.
סיפרתי לו בטלפון מה הבעיה ואיזה דגם מקרר יש לי בבית, ישר אמר לי מה מקור הבעיה ואיך לתקן אותה. היה מקסים ובאמת כל הכבוד, זה לא מובן מאליו בכלל! היה יכול להגיע ולגבות כסף על אותו התיקון, זה שפתר לי את זה בטלפון אומר שהוא באמת ישר.
היה מעולה! התקלה זוהתה במהירות והטיפול בה היה על ידי החלפת מאוורר. השירות שניתן היה מקצועי, מהיר ואדיב ובמחיר הוגן.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
השירות היה מצוין! הוא עמד בזמנים. הוא ממש הסביר הוא היה ממש בסדר! הוא טיפל בתקלה והכל היה מצוין אחרי שהלך ועדין בסדר.
עדי היה מצויין! הוא גבה עבור ביקור בלבד והיה נחמד מאוד. הבחור הגיע תוך חצי שעה ועשה כל מה שצריך.
היה המדהים בטלפון. בנאדם מיוחד. נתן לי ייעוץ שעזר לי. אני מרוצה וממליץ עליו.
היה בסדר, הייתי מרוצה!
יעוץ טלפוני עבור טיפול בתקלת חימום יתר במקרר של חברת הייאר.
הוא היה פשוט מקסים. אני חשבתי שהלך לי המקרר ומסתבר שזה היה ממש תקלה פשוטה. אמר לי בטלפון שאין צורך בטכנאי ואיך ניתן לתקן לבד בלי תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.