מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
מני היה אצלנו, עשה בדיקה יסודית ואבחן את התקלה. הוא נתן לנו את ההמלצה שלו והיה מאוד הוגן.
ביקור חורפי בקריית נורדאו. המקרר אצל ההורים שלי הפסיק לקרר, התקשרתי בשמונה בערב ובתוך כמה דק' הגיע, אפילו שהיה קר וגשום. בבדיקה ראה שהלך המנוע, בכל זאת מקרר בן 30... לא היה משתלם לתקן, הוא ראה את המצוקה שלהם והחליט ללכת בלי לגבות תשלום עבור הביקור והבדיקה. אדם אנושי, רגיש ובעיקר מקצועי.
הוא היה בסדר גמור, הוא זיהה שיש תקלה במנוע ואמר כמה ייקח בשביל להחליף אותו, החלטנו שישתלם יותר להחליף את המכשיר.
בדיקה של מדיח ואבחון תקלה במנוע.
האמת שלא יצאתי עם שביעות רצון מכל העניין מהסיבה שהמחיר הגבוה עבור ביקור שיכול היה להסתיים באבחון טלפוני פשוט בלבד. מגיעים 2 טכנאים לבדוק מדיח כלים. אחד מבריג והשני מפיק חשבונית אחרי ביקור ואבחון של פחות מ 7-8 דקות (המדיח כבר היה חצי פתוח).
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.