מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
מני היה אצלנו, עשה בדיקה יסודית ואבחן את התקלה. הוא נתן לנו את ההמלצה שלו והיה מאוד הוגן.
הכל היה מצוין! מאחר ועלות התיקון של המנוע היא עלות גבוהה, הוחלט על קניה של מייבש חדש.
בדיקה של מדיח ואבחון תקלה במנוע.
האמת שלא יצאתי עם שביעות רצון מכל העניין מהסיבה שהמחיר הגבוה עבור ביקור שיכול היה להסתיים באבחון טלפוני פשוט בלבד. מגיעים 2 טכנאים לבדוק מדיח כלים. אחד מבריג והשני מפיק חשבונית אחרי ביקור ואבחון של פחות מ 7-8 דקות (המדיח כבר היה חצי פתוח).
הוא הגיע לבדוק ולאבחן תקלה במדיח, בסופו של דבר החלטנו לא לתקן ולקנות מדיח חדש והוא עזר לנו לקבל את ההחלטה הנכונה. השירות שלו מצויין והוא איש נחמד. היינו בתיאום לאורך זמן, הוא לא זמין כל הזמן אז לקח קצת זמן לקבוע אבל נראה לי שזה היה סביר לחלוטין.
הוא היה בסדר גמור, הוא זיהה שיש תקלה במנוע ואמר כמה ייקח בשביל להחליף אותו, החלטנו שישתלם יותר להחליף את המכשיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.