מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 32 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
אבחון תקלה בכרטיס במכונת כביסה בת שבע שנים של חברת אלקטרה.
השירות היה מעולה. הוא היה זמין בשעות שהייתי צריכה מהיום למחר והמחיר שלו היה הוגן. היה מאוד שירותי ונחמד. אין לי משהו רע להגיד עליו, מאוד מקצועי והגיע בזמן. באמת 10 מתוך 10.
היה מצוין, מאוד אדיב, מנומס והמחיר היה טוב. היה בסדר גמור.
אלברט היה בסדר גמור ואמר מראש את עלות הביקור. הוא מצא את התקלה והחלטנו שעדיף להחליף את המכונה.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת בלומברג.
היה מצוין, הוא ממש אדם אמין וזמין שהגיע בזמן עוד באותו היום, אבחן את הבעיה וידע להמליץ לי מה הכי טוב לעשות איתה. הוא אדיב ומסודר מאוד ואני ממליצה!
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! הוא המליץ על החלפה וסיפק ייעוץ מצוין גם לאחר הביקור. מומלץ בחום.
יהודה היה בסדר. הוא בא בזמן והיה זמין. בחור אדיב.
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה. לצערי התיקון לא התאפשר וחיים המליץ שלא להשקיע בכרטיס חדש על אף שהיה מרוויח יותר כסף אם היה מתקין. איש ישר והגון.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני ובגומיות במכונת כביסה מחברת AEG.
הוא היה מאוד מקצועי, התרשמנו ממנו מאוד. עלה מיד על התקלה והיה הוגן כי אמר לנו את המחיר כדי שנשקול אם אנחנו מעדיפים כבר לקנות מכונה חדשה. למרות שהשקיע כחצי שעה על בדיקת המכונה הוא ביקש רק את הסכום של הביקור שסוכם מראש.
השירות היה בסדר גמור, הוא ראה שהתקלה היא במוח של המכונה ולכן המליץ לנו שלא לתקן אותה. הוא היה הגון מאוד ואפילו לא רצה לקבל תשלום על שירותיו, בסוף אנחנו התעקשנו לשלם לו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.