מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
עדי נתן שירות מעל ומעבר! בהתחלה הוא החליף לי כרטיס, אבל עדין הייתה בעיה במקרר אז הוא חזר ומילא לי גז והיה איתי בקשר כל הזמן לוודא שהכל מסתדר, הוא גם לא חייב אותי על הביקור הנוסף, הוא היה באמת בסדר גמור והראה נכונות לעזור.
אדם רציני ביותר,מקצוען אמיתי,מאוד איכותי ועוזר מכל הלב. קראתי לו שוב והוא הגיע באותו היום ופתר לי את הבעיה. הוא מסייע גם טלפונית.
תיקון כרטיס אלקטרוני, החלפת מאוורר רדיאטור ומילוי גז במקרר אמנה בן 14.
מקצועי, שירותי, מהיר ומסביר הכל.
תיקון מקרר של חברת לנקו. כלל החלפת מדחס, מילוי גז ותיקון כרטיס פיקוד אלקטרוני.
השירות של עמוס היה מעולה. היה יסודי ומקצועי. לקח מחיר הוגן בעייני. עשה עבודה טובה והייתי מרוצה מאוד.
הוא עשה עבודה טובה והגיע פעמיים, המחיר היה יקר לדעתי.
הוא בחור מאוד נחמד, השתדל הרבה אבל מבחינת מקצועיות לא נראה לי שהכי טוב. השקעתי הרבבה כסף במקרר אבל בסופו של דבר נאלצתי להחליף אותו כי הבעיה לא נפתרה. הוא חזר כמה פעמים וניסה כל מיני דברים אבל זה לא עזר.
תיקון מקרר של חברת דה-לונגי שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני ומילוי גז.
הוא מאוד שירותי, היה לו המון רצון טוב לעבוד והתעניין אם הבעיה הסתדרה. הוא היה אצלנו כמה פעמים אבל הבעיה לא הסתדרה ורק אחרי פעמיים הוא הצליח לתקן הכל והוא גבה מחיר רק על הביקר הראשון. בסך הכל אני מאוד מרוצה.
מבחינת היחס הוא היה בסדר גמור אבל אני לא יודע אם זה היה מספיק מקצועי מפני שהוא הגיע פעם אחת למלא גז וזה לא עזר ובפעם השניה הוא הגיע והחליף כרטיס ומאז המקרר עובד.
הוא הגיע בזמן, היה אדיב, מקצועי ונחמד. הסביר לי מראש הכל, היה הגון במחיר, ולאחר שסיים סידר וניקה אחריו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.