מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 65 חוות דעת רלוונטיות
היה מאוד נחמד! עשה את מלוא המאמצים לפתירת הבעיה. אני מאוד מרוצה.
יש לנו תקלה במדיח כלים, הוא לא מצא את התקלה אבל, תיאר לנו את הסיבות שיכולות לגרום לתקלה הזאת. הוא היה מקצועי, בסדר, המדיח עדיין מקרטע וכרגע לא קראנו לו שוב.
הוא חמוד מאד. יש שם כנראה בעיה בכרטיס, הוא לא יכל לתקן את זה, אני אקנה מדיח חדש. הוא היה נשמע נחמד מאד, הוא ניתק את המדיח כדי שאם ארכוש מדיח חדש הוא כבר יהיה מוכן לפינוי.
הבהב לי כפתור במדיח וחשבתי שיש תקלה אז קראתי לאיציק. לא הייתי מרוצה לא מהמחיר, לא מהביקור ולא מהשירות. הוא הגיע אליי תוך דקה כי הוא היה ליד בעבודה קודמת, היה אצלי בבית 32 שניות על השעון וגבה מחיר גבוה מאוד בעיניי.
היה מקסים! הוא הגיע ממש מהר, היה נחמד, אדיב והסביר הכל.
היה סבבה. הוא היה הוגן, בדק את מה שיכל ובסוף לא היה מה לתקן.
הוא איחר, אבל הודיע על כך מראש, ניסה לתקן ודאג להיות במעקב. בסוף הודיע שהמדיח לא ניתן לתיקון ולכן לא נפתרה הבעיה.
הוא איחר טיפה אבל היה בסדר.
הוא היה בסדר גמור. הוא בדק את המדיח ואמר שלא יכול לתקן, לא באשמתו פשוט המדיח היה ישן.
הוא היה אחלה! הרגיש לי מקצועי ונתן המלצה לקנות חדש ולא לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.