מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
ייעוץ והדרכה טלפונית לצורך תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
ליוסי התקשרתי בעקבות נזילה במקרר. הוא הסביר לי טלפונית כיצד לפתור את התקלה ולא לקח כסף על השירות והזמן. הוא היה מאוד אדיב, נעים ומקצועי. מאוד מרוצה וממליץ!
הדרכה טלפונית ללא תשלום לתיקון חיישן טמפרטורה במקרר סמסונג שגרם לנזילה במקרר.
היה חבל על הזמן! בן אדם נדיר. היה הגון, לא רצה להחליף חלק במקרר שלנו מבלי שתהיה עליו אחריות ולכן הדריך את בעלי טלפונית. אין אנשים כאלה. פתר את התקלה באופן זמני.
הוא הדריך אותי מה לעשות כדי לפתור את התקלה בעצמי וחסך לי את התשלום עבור הזמנת טכנאי.
הוא היה ממש נחמד! הוא הסביר לי איך לפתור את התקלה בעצמי ולא גבה על זה תשלום.
הוא הדריך אותי מה לעשות, הבעיה נפתרה וכתוצאה מכך הוא חסך לי עלות ביקור.
היה מעולה. הוא הבין מה הבעיה דרך הטלפון והדריך אותי איך לפתור את זה, מבלי לגבות על כך תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.