מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא מצוין, עשה עבודה נפלאה. דיברנו קודם בווצאפ והוא ניסה להסביר לי איך לכוון את השלט אבל לא הצלחתי, אז הוא הגיע. הוא תקתק את זה ב3 דקות, היה סופר נחמד ויעיל!
הוא היה ממש טוב, לקחתי אותו כחוות דעת שנייה, כי טכנאי אחר שאני מכירה הציע לי להחליף את המזגן לגמרי. הוא בא, פתר לי את הבעיה ממש מהר וחסך לי אלפי שקלים. אני ממש מרוצה.
ניקוי פילטרים, החלפת כרטיס אלקטרוני וכיוון שלט במזגן עילי של חברת תדיראן.
בני היה תותח על! הוא אדם מדהים והלוואי היו עוד אנשים כמוהו.
גולן היה מעולה, סבבה לגמרי, נחמד, לקח מחיר הוגן לדעתי ואני הייתי מרוצה!
דניאל מקסים! השירות ניתן לשוכר שלי, הוא אמר שדניאל הגיע תוך שעתיים שלוש, בשעות הערב וגבה רק על הביקור. היה אמין, לא ניסה לדחוף לי עבודה שלא צריך.
היה פנטסטי!
הוא עשה עבודה מצוינת ואיכותית ואפילו לא רצה לקחת תשלום!
כיוון שני שלטים למזגן מרכזי ומזגן עילי כולל אספקת שלט.
הוא עשה מה שצריך ועכשיו הכל עובד! עשה כיוון לשני שלטים למזגנים וגם החלפנו אחד כי הוא לא עבד. הוא מקצוען, בן אדם אמין וטיפל בבעיה במחיר הוגן בעיניי. הכל ממש אחלה והוא עשר!
יום שישי האחרון בשרב של 44 מעלות המזגן העילי בסלון פסק מעבודתו. התקשרתי למור והוא הגיע תוך חצי שעה. לאחר בדיקה קלה, ותוך כדי עבודה הציג בפנינו 2-3 אפשרויות לתקלה והסביר לנו הכול. הוא היה ענייני, זריז, מקצועי, אמין, נקי ונראה ללא ספק ככזה שיודע את עבודתו. הכול היה ברור, הודיתי לאלוקים בליבי ששלח לי איש מקצוע כזה, דבר שבמחשבה לאחור הרגיע אותי מאד. כשהוא זיהה את הבעיה הוא ניסה להשיג כרטיס בצהריים וללא כל תשלום הסביר שביום ראשון או שני יגיע עם הכרטיס מיד כשישיג אותו. אתמול, ביום ראשון, הוא הגיע מיד עם הכרטיס ארוז וחדש לחלוטין באריזתו המקורית, החליף כרטיס והראה לי את המקום של הבעיה בכרטיס הקודם. בנוסף ברור שיצר קשר אחר הצהריים לוודא כי המזגן תקין ושלח אחריות. אני שומרת את הפרטים שלו לפעמים הבאות וממליצה לקרובי.
בדיקת שני מזגנים, אחד עילי והשני ריצפתי, שכמעט שלא חיממו, כיוון וניקוי פילטרים, עידכון וכיוון שלט.
פיני התגלה לי כבחור נחמד וסימפטי שעשה עבודה יסודית ומקצועית כמו שצריך. בימים שאנו צופים בטלוויזיה בנוכלים בתכנית "יצאת צדיק", פיני הגיע להפתעתי מראש ללא בלון גז ואמר שתחילה יבדוק אם בכלל חסר גז. הוא בדק וגילה שלא צריך, כיוון את המזגנים, הסביר כיצד ניתן להפיק מהם את המקסימום וגבה את המינימום הנדרש עבור הביקור. שעתיים לאחר העבודה קיבלתי ממנו וואטסאפ בו שאל אם הכל בסדר ואם המזגנים עובדים כשורה. הוא ישר מאוד, מקצועי ומגיע לו עשר ויותר. לצערי לא יכולתי להעניק לו מדליה ותעודה. אני הייתי מאוד מרוצה ממנו וזהו אכן אדם שראוי לעבוד איתו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.