מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 55 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור.
היה ממש בסדר, איתר את התקלה מהר ולקח לדעתי מחיר סביר.
הטיימר של ההפשרה של הפריזר היה מקולקל, חיים בא מהר, זיהה את הבעיה ועשה עבודה מצויינת.
תיקון של מקפיא 6 מגירות מחברת וירפול כולל החלפה של טיימר הפשרה.
יניב מקצוען אמרתי. המקפיא כשל בהפשרה וכתוצאה מכך המקפיא ייצר קרח עד שהפסיק לקרר. בעוד שקודמים ישר דיברו איתי על כ. אלקטרוני יניב ישר אמר שהתקלה היא ביחידת ההפשרה. הוא פירק את הלוח קידם את הטיימר ושמענו את גוף החימום עובד ומפשיר. בזכות המקצועיות שלו התיקון היה מהיר והוגן, וחסך לי קנייה של מקפיא חדש.
אברהם שלח את הבן שלו קובי, הוא הגיע בזמן שקבענו והיה ממש אחלה, נעים, הסביר, הראה, לקח מחיר הוגן לדעתי, סיים צ'יק צ'אק וניקה אחריו. אברהם התקשר אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. שירות מעל לכל ציפייה, אני ממש חששתי בהתחלה אבל באמת שאין כמוהם אחלה שירות, אנשים נעימים מאווד!!
היה בסדר, הייתה לו זמינות טובה והוא הגיע יום למחרת השיחה בטלפון. הסביר הכל ולדעתי גבה מחיר הוגן.
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, היה אדיב ושירותי והכל היה פיקס!
היה ממש מקסים, אני בטוח אקרא לו שוב אם תהיה תקלה ואמליץ עליו. שלחתי הודעה בבוקר והוא בא ישר. מדהים, באמת אחלה. היה גם ממש נחמד.
הוא הגיע בזמן, עשה אחלה עבודה והיה מקצועי, נתן יחס טוב והיה נחמד.
היה בסדר, הייתי מרוצה! הגיע מהר ואיתר את התקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.