מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 23 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור! רמי בדק את המקרר, פינה את הקרח ואמר שחושד שמקור התקלה בכרטיס. כרגע הבעיה נפתרה, אבל הוא המליץ לנו להחליף את הכרטיס אם היא תחזור על עצמה.
הוא היה אחלה, בחור טוב. הוא הסביר מה שהוא עשה ושאל לפני שביצע את השירות. אני מרוצה מהשירות.
הוא היה הכי טוב, הגיע בדיוק בשעה שקבענו, הסביר לי הכל והיה מאוד נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.