מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מדיח כלים, תקלה e02 שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
היה ממש מעולה!
אילן איש מקסים, כבר בשיחה הטלפונית הראשונה הסברתי לו על התקלה (במקרה שלי המים לא רוקנו אך זו הייתה בדיעבד בעיה אחרת) וניסה טלפונית להדריך אותי לתקן, כשזה לא צלח קבענו להיפגש יום למחרת, הוא הגיע בזמן, איתר במהירות את התקלה בכרטיס והציע לשלוח למעבדה כדי לנסות להבין אם אכן הנזק בכרטיס. כבר למחרת התקשר בבוקר ועדכן בתקלה, שאכן הייתה בין היתר בעיית כרטיס ובעלות התיקון של הכרטיס, מכיוון שהמחיר היה סביר והוגן החלטנו לתקן. בנוסף הוא תיקן את התקע שגם היה תקול ועוד חלק שנדרשה עליו החלפה. וקיבלנו אחריות לחצי שנה על הכרטיס. כל עלות התיקון הייתה הוגנת לחלוטין. לאורך כל הביקור הוא הסביר כל פעולה שביצע, שיקף את הבעיה, הראה לי את החלק הפגום שנשרף, הסביר בחביבות ונתן טיפים לתחזוקה נכונה ואפילו טיפים לקניית מדיח חדש בעתיד. הוא היה סובלני, אמין ומקצועי. לא הכרתי את אילן לפני כן, ואני ממש שמחה שנפגשנו כי נדיר למצוא טכנאים מקצועיים, טובים ואמינים והוא בהחלט נכנס לרשימת המועדפים בתקלה הבאה :-) ממליצה בחום
הוא מוכשר בצורה בלתי רגילה, חרוץ, אמין ויודע לעבוד. באמת התרשמתי. ***עדכון לאחר שנה וחצי*** מאז הזמנתי אותו פעם נוספת לתיקון. חוות דעתי החיובית לגביו רק התחזקה. האיש מוכשר ,יעיל מאד ונעים הליכות. ממליץ עליו מאד מאד!!!
תיקון תקלה במדיח כלים של חברת בלומברג שהיה מושבת כבר חצי שנה, כולל תיקון הכרטיס האלקטרוני.
התקשרתי והוא הגיע, תיקן את התקלה, לקח חלק לתיקון והחזיר לי אותו באותו היום. לא בדקתי את המחירים אבל זה נראה לי הוגן. הוא ידע לזהות מיד מה התקלה.
השירות היה מצוין! הצליח לאתר את התקלה, זמן הטיפול - קצר.
תיקון מדיח כלים של בלומברג, כלל תיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני.
הוא היה מצויין, מקצועי ונחמד. מה שכן הייתה בעיה כי הוא טען שהוא לא קיבל את המסר באפליקציה לכן בסופו של דבר קבענו בטלפון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
 
                                
                        