מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! הגיע למסקנה כי כרטיס מרכזי פגום. עלות החלפתו מאוד גבוהה עקב מחיר הכרטיס בחברה. בסופו של דבר החלטנו לא לתקן אלא להחליף טלוויזיה. מקצועי, אדיב, שרותי ואמין.
איציק היה מאוד נחמד וחיובי. תיארתי לו את התקלה ושלחתי תמונות, הוא אמר שיכול להיות שהבעיה בספק והביא איתו ספקים מתאימים. כשהגיע התקלה לא הופיע ולא היה צורך בתיקון. ההתנהגות שלו הייתה ישרה מאוד, שילמתי לו סכום מינימלי על ביקור שנראה לי בסדר גמור. הוא הוסיף שבמידה והקלקול יחזור הוא יגיע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.