מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הזמנתי את דוד עבור אבא שלי וזאת פעם ראשונה שאני מרגיש מרומה על ידי בעל מקצוע. כשפניתי אליו שלחתי וידאו של הבעיה, הוא נתן הצעת מחיר עבור פתיחת הסתימה באמצעות ספירלה חשמלית, סיכמנו שאם הוא לא יצליח באמצעות הספירלה ויצטרך להשתמש בסמארט כבל, שהוא ציוד שונה מהרגיל ואז המחיר יהיה גבוה יותר. הוא אמר שזה לא אמור לקרות, זה שירות נוסף ולכן יותר יקר. הוא הגיע למקום וישר אמר לאבא שלי שהוא משתמש בסמארט כבל. אבא שלי חשב שזה מה שאני סיכמתי איתו, כי אני ניהלתי את השיח מולו, אז הוא אמר לו שמה שהוא סגר איתי זה בסדר גמור. בסיום הטיפול, הוא שאל אותי כמה לשלם לדוד, אמרתי לו את הסכום הראשוני, כי לא עודכנתי אחרת. בתגובה, דוד אמר שצריך לשלם יותר. שאלתי אותו אם הוא ניסה להשתמש בספירלה, הוא אמר שלא, שאלתי למה, הוא ענה שהוא החליט שזה לא מתאים לסיטואציה. שאלתי אותו אם הוא חשב לעדכן אותי שהוא אפילו לא מנסה את השיטה הזולה יותר, הוא אמר שלא. אני חושב שאם הוא היה מנסה ולא מצליח, זה משהו אחר. אבל הוא אפילו לא ניסה, באופן אישי יצאתי עם תחושה שהוא מראש רצה לבוא בשביל הכסף ולא בשביל העבודה. בסוף הוא הוציא רק כמה מגבונים, לדעתי בשביל זה לא צריך סמארט כבל. יאמר לזכותו שהוא עמד בזמנים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.