מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
החלפת פיוז רגש במקרר מחברת סמסונג.
הוא היה מצויין, עמד בזמנים והיה מאוד שירותי! הוא עשה עבודה טובה! מדובר באיש נעים ומקצועי. הוא בדק מספר אפשרויות לתקלה, התייעץ עם חבר לגבי רכיב ותאימותו לסוג המקרר שלנו לפני שהרכיב את החלק. עוד כשבועיים נוכל לבדוק האם אכן התקלה אינה חוזרת וביקש לעדכנו. ****עדכון: לאחר שבועיים, אני שמח לעדכן שהבעיה זוהתה וטופלה נכון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.