מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
ברוך היה אדיב מהשיחה הראשונה בטלפון. אחרי ששמע ממני את הפרטים על התקלה, אמר שלדעתו עדיף לי בכלל לפנות להפעלת ביטוח הדירה שלי (הביטוח כולל סעיף אינסטלציה), כלומר הוא היה ישר, ואמר שיכול להיות שיוכלו לתקן לי את הבעיה ללא עלות. בסופו של דבר התברר שההשתתפות העצמית בביטוח הייתה גבוהה יחסית למחיר שהוא הציע, ולכן חזרתי אליו, וקבענו מועד הגעה. ביום שקבענו ברוך הגיע בזמן (מי שנכחה בדירה היא הדיירת שלי), ראה את התקלה, התקשר אליי כדי להסביר מה הוא מתכוון לעשות, וכמה יעלה התיקון. לאחר שאישרתי לו להתחיל לעבוד הוא טיפל בתקלה בזריזות, ולאחר מכן התקשר אליי כדי לפרט מה בוצע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.