מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 50 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה ממש מהכל. פתר טלפונית את הבעיה, איפוס השלט של המזגן.
אחלה שירות!
הוא היה בסדר גמור! נשמע אמין, טוב ומקצועי. הרגשנו שזה היה קצת יקר ביחס לזמן העבודה.
אני מאוד מרוצה!
קיבלנו שירות מהיר, מקצועי ואדיב. ממליצה בחום.
למעשה רונן היה איתי בקשר, הלך ובדק ובסוף גם הגיע ואז גילה שאין צורך אלא לכייל את השלט. היה הוגן ביותר ולא לקח תשלום מעבר לביקור על אף כל הטרחה.
היה בסדר גמור!
הוא היה מעולה, התרשמתי לטובה. הוא מאוד נחמד והמחיר היה הוגן לדעתי.
שלט חדש ואיפוס למזגן מחברת Westinghouse עבור ניצול שואה בהתנדבות.
כבר בשיחה הראשונה רצה לעזור ואמר שיגיע לראות אם יוכל לטפל בבעיה, הגיע מהר, עזר לו מאוד והיה ממש מקסים!
אני לא הייתי בבית, הבת שלי הייתה איתו אבל הוא היה אחלה, עשה את התיקון וגבה מחיר הגון ביותר לדעתי. הוא הודיע מראש שיאחר. הוא היה זמין, עמד בזמנים ועשה את העבודה. אני מרוצה והכל עובד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.