מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק!
היה מעולה! אלכס הצליח לעשות מה שרבים לפניו לא הצליחו. ביצירתיות, בסבלנות ובמקצועיות. הסביר בדיוק את כל השלבים, הסביר מה נדרש , ביצע את כל ההכנה והעברת הכבלים ברשת הביתית, סידר והכין מקום בארון תקשורת לראוטר הראשי. הוא היה 10.
תיקון תשתית אינטרנט ביתית במקצועיות כדי שהמחשב הנייח יוכל להתחבר לאינטרנט, באמצעות כבל רשת המחובר לשקע בחדר.
היה על-הכיפאק!
תיקון רשת אינטרנט ביתית, שכוללת מודם נחות מאד של הוט, רשת כבלים המתחברים אל נקודות גישה הפזורות על פני שלוש קומות, טלויזיה, חיבור למחשב מרכזי.
לאחרונה גם החיבור לטלויזיה נעלם. טכנאים של הוט באו והלכו. התמיכה של הוט (תשתית אינטרנט) היתה בלתי אפשרית - עם תקשורת בהודעות כתובות בלבד ואי זמינות בזמן אמת. התמיכה של פרטנר (טלויזיה) לא מצאה פתרון. טכנאים פרטיים באו והלכו - ולא פתרו את הבעיה. דימה הגיע בהתראה של יום. וכעבור 5 שעות מתישות מאד, פיענח את מקורות הבעיות, החליף נקודות גישה וואייפיי ישנות, הוסיף ראוטר איכותי למודם-ראוטר הנחות של הוט (והפך אותו לברידג' בלבד), שינה חיבורים, איפס וכייל מחדש - והמערכת כולה החלה לתפקד טוב יותר מאי פעם בעבר. פתאום, בכל פינות הבית (3 קומות) ובחצר, אנחנו מקבלים בוואייפיי את כל 200 המגה-בייט עליהם אנחנו משלמים להוט, בעוד שעד הופעתו של דימה, קבלנו מקסימיום 90-100 מגבה בייט... למרות שכבר מזמן אנחנו משלמים על 200. 100%. מקצוען, יעיל ומנומס. בתחילת העבודה לא הבטיח דבר. אמר שהוא ישתדל. לקח זמן רב עד שהצליח לזהות בדיוק את הבעיות בכמה נקודות ברשת, כולל התפקוד הירוד של המודם של הוט, והציע פתרונות לשיקול דעתי. ולבסוף פתר הכל על הצד הטוב ביותר - מעל ומעבר לציפיות שלי. והמחיר היה הכי הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.