מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 541 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש! בחור חמוד. הגיע ממש מהר בהתראה קצרה בחודש יולי. אבחן את הבעיה. הסביר. המליץ ופתר. היה שירותי מאוד.
הוא היה בסדר, פתר חלקית את התקלה ואחר כך שלח מישהו אחר, אחד העובדים שלו כנראה, ובסוף הבעיה נפתרה.
הוא היה ממש בסדר.
הוא בנאדם קודם כל, מקצוען, אמין ועזר לי הרבה. אני ממליץ עליו בחום ואהבה. הוא בנאדם מיוחד, אין דברים כאלה!
השירות היה מעולה! יניב הגיע באותו יום, מצא פתרון יצירתי לבעיה במזגן ופתר אותה במקום.
שירות מעולה ומקצועי.
היה מצוין! לפני שהגיע ציין את התקלות האפשריות ומה עלות התיקון. הגיע יום למחרת ובזמן שקבע. איתר את מהות התקלה מיד וביצע מעקפים בכרטיס במקום להחליף אותו בעלות גבוהה יותר. המזגן חזר לפעול כשורה והוא גבה מחיר ביקור ואפילו ניקה את הפילטר. במבחן ״הצדיק״ הוא היה מקבל ״צדיק+״ בכל הפרמטרים: מקצוענות, אמינות, מחיר ושירות לבבי. כן ירבו כמוהו!
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
תיקון תקלה בכרטיס מזגן מרכזי 2.5 כ"ס.
רפי היה אדיב ונחמד מאוד, יצרתי איתו קשר ביום שישי וכבר בראשון הגיע לטפל בתקלה, זיהה את הבעיה בזריזות ויעילות ותיקן אותה במיידית.
חווית שירות ממש טובה. הטכנאי שהבאתי לפניו אמר לי שהוא החליף חלק, חשדתי שהוא לא החליף ורפאל אימת לי את זה ומצא פתרון הרבה יותר מהר. הוא היה מעולה וממש טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.