מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 163 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש אחלה ושירותי.
בדיקת כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת בוש בעקבות קפיצה בחשמל.
היה מצוין, הוא מאוד רציני, יודע מה הוא עושה. בהחלט בן אדם נחמד, נעים ולבסוף הסביר על מחיר התיקון ובחרנו לרכוש מכונה חדשה.
נחמיה עשה כמיטב יכולתו.
היה מצוין. דיברנו בטלפון והוא אמר שככל הנראה לא יהיה אפשר לתקן את המכונה אבל ביקשתי שהוא יבוא ויבדוק בכל מקרה ובאמת לא היה אפשר לתקן. הוא היה ישר, נעים ושירותי, ממש על הכיפאק.
הוא היה בסדר ומצוין.
הוא מאוד מקצועי, בא אלינו לבדיקה, הוא די מהר עלה על התקלה. אבל ראינו שהיא חמורה מדי והחלטנו לקנות מכונה חדשה. הוא היה מעולה!
שמעון בחור מקסים, אמין, ישר ואין מה להגיד!
אני דיי מאוכזבת. הוא לא היה כל כך נחמד לדעתי. הוא לקח סכום מקסימלי לביקור בלי שתיקן כלום ואמר שכנראה הבעיה בכרטיס וסידר אותו, אבל הסידור החזיק לחצי שעה והמדיח דיי מת. הוא היה אצלינו אולי 15 דקות. אולי היה צריך להגיד מראש שהמדיח ישן ואין למה לתקן, ככה הייתי יותר מרוצה. יכול להיות שהייתי צריכה לקנות מראש חדש כי המדיח היה ישן ותפקד כמו שצריך הרבה שנים. הוא כן היה זמין ובא בזמן.
בדיקת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש והתקנת מדיח כלים אינטגרלי.
הוא בסדר גמור, הוא בא לבדוק את המדיח ולקח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, הוא לא הצליח לתקן והזמנתי את החברה שגם לא הצליחו. הוא היה ממש בסדר וניסה לתקן, הגיע מתי שתיאמנו וגם הזמנתי אותו להתקין את המדיח החדש. הוא מאוד נחמד, יודע מה לעשות והיה ממש טוב. הוא עשר!
בדיקת כרטיס האלקטרוני במכונת כביסה מחברת whirlpool.
לא ניתן היה לתקן אז קיבלתי מבעל המקצוע המלצה לקניית מכונה חדשה, התרשמתי לחיוב, הוא עשה עבודה טובה, מקצוען!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.