מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
אני דיי מאוכזבת. הוא לא היה כל כך נחמד לדעתי. הוא לקח סכום מקסימלי לביקור בלי שתיקן כלום ואמר שכנראה הבעיה בכרטיס וסידר אותו, אבל הסידור החזיק לחצי שעה והמדיח דיי מת. הוא היה אצלינו אולי 15 דקות. אולי היה צריך להגיד מראש שהמדיח ישן ואין למה לתקן, ככה הייתי יותר מרוצה. יכול להיות שהייתי צריכה לקנות מראש חדש כי המדיח היה ישן ותפקד כמו שצריך הרבה שנים. הוא כן היה זמין ובא בזמן.
בדיקת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש והתקנת מדיח כלים אינטגרלי.
הוא בסדר גמור, הוא בא לבדוק את המדיח ולקח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, הוא לא הצליח לתקן והזמנתי את החברה שגם לא הצליחו. הוא היה ממש בסדר וניסה לתקן, הגיע מתי שתיאמנו וגם הזמנתי אותו להתקין את המדיח החדש. הוא מאוד נחמד, יודע מה לעשות והיה ממש טוב. הוא עשר!
הוא הגיע מהר ולפני ההגעה ניסה לתת מענה טלפוני. לאחר בדיקה גילנו שהכרטיס האלקטרוני שרוף ויש צורך בכרטיס חדש. הוא היה מהיר, מקצועי ותמיד זמין לשאלות בוואצפ.
לא הרגשתי שום יחס אישי, המחירים שלו מאוד יקרים לדעתי והבעיה נשארה.
הוא היה ממש מצוין, בדק את זה ואמר שהיה קצר חשמלי בשקע שגרם לתקלה בכרטיס. המליץ לנו לתקן את החשמל במקום לשנות את הכרטיס של המכונה.
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן, נראה מקצועי וההתרשמות שלי ממנו הייתה טובה.
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש ומציאת כרטיס אלקטרוני שרוף כתוצאה מקצר במנוע עם הגוף חימום.
הוא מצוין, אדיב מאוד, בסדר גמור, מאוד מפורט והראה את כל החלקים שנשרפו. ציין שלא שווה לתקן.
הוא היה בסדר גמור, השקיע המון זמן וניסה לתקן אך אחרי כמה זמן הוא הבין שזה לא ניתן לתיקון. בסוף הוא גבה רק תשלום על הביקור ובכללי הוא איש מקצוע מאוד ישיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.