מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 62 חוות דעת רלוונטיות
הוא לקח תשלום, לא פתר את הבעיה, אמר שיחזיר הצעת מחיר, לא עשה את זה וגם טעה באבחון התקלה. הייתי צריך להזמין אחריו עוד שני בעלי מקצוע. הוא אמר שהתקלה היא במחשב של המזגן ואמר שישלח לי הצעת מחיר לתיקון שלו. הוא גם לא שלח בסוף הצעת מחיר וגם האבחון שלו היה שגוי והתקלה הייתה במדחס.
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה פחות. יחס מעולה ושירותי, אך הסכום שלקח לבדיקה של עשר דקות ללא פתרון לתיקון זה קצת יקר לדעתי.
אינגס היה בסדר.
בדיקת מזגן תקול ואבחון התקלה, מילוי גז 3 קג למזגן אינוורטר ובדיקה של דליפת גז בכל הבית.
היה עשר, ממש מאה אחוז! הגיע בזמן, התחיל לבצע איבחון של התקלה כולל מעבר והסביר כל דבר שעשה כולל פירוט של עלויות במידה וצריך.
אורן היה מעולה. הוא אבחן את התקלה וקישר אותנו לבעל המקצוע המתאים לטיפול בבעיה.
היה ממש אחלה. הוא היה זמין בטלפון ונתן אבחנה טובה. ההחלטה שלנו הייתה להחליף מזגן ולא לתקן. ביחס למה שאני מכיר מאזור אחר הוא היה קצת יקר.
בדיקת מזגן עילי ואבחון תקלה.
הוא לא מקצועי בעיניי. הוא קבע שהמנוע שרוף על פי הראיה בלבד, ומבלי לבדוק עם מכשיר חשמלי בצורה מקצועית.
הוא היה מעולה והייתי מאוד מרוצה ממנו. הוא אומנם לא ביצע את העבודה אבל ידע לזהות את התקלה ולהפנות אותי לאנשים הרלוונטיים לכך. הייתי מרוצה.
בדיקה ואבחון תקלה בכרטיס מעבה מזגו אינוונטר תדיראן חדש.
מומלץ בחום!
הוא היה מצוין, הגיע פעמיים ואבחן את הבעיה. הוא לא הסכים לקחת תשלום כי לא תיקן את הבעיה ובכל זאת העברתי לו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.