מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור. הגיע, דן הגיע, ראה שכדי לבטל את הנעילה יש צורך רק בלחיצה על כפתור ולקח תשלום רק על הביקור.
פתר את הבעיה וגבה רק עלות של ביקור.
מבחינה מקצועית הבין מה הבעיה כבר בטלפון. הפתרון שלה לוקח חצי דקה ולדעתי היה יכול בקלות להסביר בטלפון איך לבצע זאת וכך לחסוך תשלום של ביקור טכנאי בשביל חצי דקה עבודה. לבסוף אף ציין שהכל כתוב באינטרנט. לסיכום: העלות היתה מיותרת כי הבעיה היתה מאד פשוטה וקלה להסבר טלפוני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.