מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
אברי אחד האנשים הכי מדהימים שיש, בחור אחד למיליון ובן אדם זהב. לא ראיתי כאלה אנשים. המזגן לא קירר, הוא הגיע כמה פעמים, דיבר עם עוד אנשים ועד שלא סידר את התקלה הוא לא ויתר. שירות מדהים, מאה מתוך מאה.
היה פשוט מצויין! זיהה במהירות את הבעיה, הסביר עליה, הציע פתרונות והמליץ על הטוב ביותר מבניהם. ביצע בקלילות ובשמירה על ניקיון, ובדק שהכל תקין. חסך לנו הרבה כסף, זמן וזיעה.
מאוד הגון, מחיר מעולה, בא בשעה שקבענו. איש מקצוע נהדר! המחיר היה מאוד מאוד הוגן. היה מאוד מקצועי.
הוא היה ממש מאה אחוז והייתי מרוצה ממנו.
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, היה הוגן ועשה עבודה כמו שצריך. הוא עלה על הבעיה מהר והסביר מה הוא עושה. אני מאוד מרוצה!
הוא היה אחלה, הגיע בזמן ופתר את הבעיה בצורה טובה ויסודית.
ניקוי יסודי של מזגן של חברת Familyline ותיקון תקלה נוספת בלוח הפיקוד במזגן במספרה.
פשוט אחלה בחור! עוד לפני שהוא הגיע הוא הסביר על הבעיה ובירר את הכל בטלפון, היה מאוד מפורט והסביר לי ולאשתי בדיוק מה הבעיה ולמה היא נגרמת וגם נתן לנו טיפים איך למנוע מהבעיה לחזור. קבענו שעה והוא הגיע עוד לפני הזמן שקבענו, רואים שהוא מאוד מקצועי. היה אדיב, ניקה במהירות ובנוסף איתר בעיה נוספת שלא ידענו ותיקן אותה ללא עלות נוספת. לאחר שהוא סיים הוא ניקה את המקום, נותן שירות מעולה!
הוא היה מצוין וממש מעולה, בעל מקצוע עם זמינות ממש מהירה. הייתי לגמרי מרוצה ממנו, חבל על הזמן!
תיקון תקלה בעינית אינפרה אדום בלוח הבקרה של מזגן.
בני הגיע, אבחן את הבעיה, חיפש לי את החלק הספציפי והגיע שוב על מנת להתקין אותו לשביעות רצוני. לפני המקצועיות בני הוא בן אדם, גבר שבגברים. אמין, ישר ובעל מקצוע מצוין. בלי עיגולי פינות ובלי קיצורי דרך, הוא פתר לי את הבעיה שנוצרה, על הדרך הסביר וענה על שאלות שהיו לי. היה מאוד נחמד! יישר כח!
טל עלה מהר על הבעיה ותוך מספר דקות התקלה תוקנה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.