מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
תיקון נזילה כולל פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מדיח כלים מחברת Miele.
הוא מדהים ומומלץ מכל הלב! בדק את המדיח וראה שהבעיה היא סתימה בצינור, למרות שזה לא בדיוק התחום שלו הוא עזר לי לפתור את הבעיה והמדיח עובד.
תיקון מדיח כלים של חברת קריסטל שכלל פתיחת סתימה בצינור.
הכל היה מעולה.
תיקון ופתיחת סתימה בצינור במדיח כלים של חברת קופרבוש.
וואי אין דברים כאלה. קובי מלאך, יותר ממלאך. בחור מותק שבא בזמן. מקצוען ואיתר את התקלה ישר. בודק את הכל ביסודיות. אני ממליצה עליו בחום! מגיעה לו מדליה של יצאת מלאך.
פתיחת סתימה במדיח כלים מחברת Beko שכלל תיקון צינור ניקוז.
אני מאוד מרוצה מאביב. הוא נתן שירות מאוד מקצועי ומהיר. גילה את הבעיה מהר וטיפל מהר, והיה נעים ואדיב.
רז אדם חביב ונעים הליכות. שוחחנו טלפונית, קיבל את תיאור התקלה, שאל שאלות ענייניות. הגיע ואיתר באופן מיידי את הבעיה במדיח. בדק את החיבורים וגילה סתימה בצינור המוביל מים למדיח. ניקז את המים מהצינור, חיבר שוב והכל חזר לפעילות תקינה. כמו כן ונתן לי ריענון בהוראות הפעלה. ממליצה עליו בחום על היותו מיקצועי, אדיב, מסור ואמין לכל אדם הנתקל בבעיה כל שהיא במדיחים.
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני מאוד מרוצה וממליצה!
תיקון מדיח כלים של חברת סאוטר: פתיחת סתימה בצינור יציאה, ניקוי מסננים וסידור הצנרת.
היה בסדר גמור, מחיר סטנדרטי. אני רוצה לציין שלעומת בעלי מקצוע אחרים הוא אפילו ניסה לעזור לי בטלפון ולחסוך לי תשלום על הביקור.
פתיחת סתימה בצינור במדיח כלים של חברת בקו. בנוסף תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל.
שירות מדהים, הוא פשוט בן אדם מדהים! קודם כל הוא עשה את הכל נורא מהר, תוך 10-15 דק' הוא סיים את הכל. במכונת כביסה היה תקוע שקל וכמה מקלות והוא הוציא אותם. פירק את שני המכשירים, הרכיב ווידא שהכל עובד בחזרה. ניסה כמה פעמים לראות שאין רעשים או תקלות נוספות. החזיר את הכל למקום. עבד מאוד נקי ויעיל. אני מאוד ממליצה עליו :)
תיקון מדיח כלים בוש, פתיחת סתימה בצינור, תיקון נזילה והחלפת קבל.
היה מאוד נחמד, מקצועי, הגיע מהר והתקשר בערב לוודא שהכל בסדר.
תיקון מדיח קומפקטי על השיש של חברת מידאה, התיקון כלל ניקוי צינורות והיה אמור לפתוח סתימה במכשיר.
מצד אחד רפי היה מאוד זמין והגיע לתקן את התקלה ביום שישי בצהריים תוך שעה מרגע שפניתי אליו. מצד שני, לאחר הפעלה התקלה חזרה וכשפניתי אליו בנושא הוא הציע לגשת למעבדות שירות, ללא קשר לטיפול שביצע. ניסיתי לשקף לו את המצב שלמעשה לא קיבלתי פתרון לבעיה אבל הוא טען שאין ביכולתו לעשות עוד משהו. אני לא מקבלת את הטיעון הזה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.