מציג חוות דעת 61 - 70 מתוך 300 חוות דעת רלוונטיות
גיא היה בסדר גמור.
איתור דליפת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן 3.5 כ"ס.
איציק מקצועי, אמין, ישר ונחמד. פשוט בחור נהדר!
הוא היה מעולה. המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
ידענו מראש מה התקלה, הוא היה אחלה.
הוא היה בסדר ובינתיים הכל עובד, הוא הגיע בזמן שסיכמתי איתו והשתדל מאוד למצוא את הדליפה של הגז ולתקן אותה, המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
הכל היה מאה אחוז! הגיע מעכשיו לעכשיו, איתר את הדליפה של הגז והסביר על העבודה לאורך כל הדרך.
סך הכל היה אחלה ממש, המחיר היה סביר לדעתי, הוא איחר אבל עדכן על כך מראש ועשה עבודה טובה!
הוא היה ממש סבבה! מקצועי, אדיב וישר.
איתור דליפה ומילוי גז במזגן עילי מחברת תדיראן 2 וחצי כ"ס.
עופר היה מעולה! הוא הגיע בזמן, הסביר מה הוא עושה ואכן עשה עבודה טובה. בנוסף הוא גבה מחיר הוגן לדעתי ויכולתי לסמוך עליו, מומלץ!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.