מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הפרטים על אודות התקלה והדגם נמסרו טלפונית. להפתעתי, אליעזר הגיע עם ארגז כלים מצויד בשלל פתרונות ("הכינותי מראש"). הוא פינה את הכבודה מהמקפיא, ניקה את השטח ולאחר שהתקלה זוהתה, הסביר במה מדובר. הייתי בטוחה שיהיה עליו לנסוע למפעל להביא את החלק ששבק. אך לא היה בכך צורך, הוא שלף מארגז הקסמים כרטיס פיקוד חדש ונערך להתקנה. כמו כן הוענק לי ייעוץ קצר וענייני בענייני תחזוקה. לפני שמיהר ללקוח המרוצה הבא, הוא טרח לנקות סביבו. עליי לציין שמדובר בתקלה חוזרת (הקודמת הייתה לפני שנה וחצי). אני יודעת כמה שילמתי אז לבעל המקצוע וכמה שילמתי היום. מדובר בסכום זהה, ששולם בשני המקרים. מכך אני מסיקה שמחיר זה מקובל בשוק הקירור והנו מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.