מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה ממש. הוא היה בטוח ב99% שהבעיה היא בכרטיס האלקטרוני ותיקן אותו אך לא היה מוכן לקחת כסף עד שלא היה בטוח שהבעיה נפתרה. במשך שלושת הימים שאחרי הוא התקשר כל יום לשמוע שהכל תקין ורק לאחר מכן גבה את התשלום. הוא באמת יוצא דופן.
ביקור עבור תיקון מקרר של חברת סמסונג עם כרטיס אלקטרוני שרוף.
היה בסדר גמור, הוא אמין ומקצועי אבל אני החלטתי שלא לתקן בסוף.
היה מעולה! הגיע מהר, היה נעים וגבה סכום שהיה בקצה הנמוך יחסית של הסקאלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.