מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
מושלם! הוא היה גמיש בזמנים, זמין מאוד ושירותי מאוד. היה ממש אחלה באמת! מכל הלב!
תיקון מקרר שכלל בדיקה, שליחת כרטיס למעבדה לתיקון וחזרה להרכבת כרטיס.
אשר מאוד מקצועי, אדיב, מסביר את הבעיה ומה הפתרונות, שירותי מאוד.
הוא עשה בדיקה, ניסה להחליף את הכרטיס אך זה לא הצליח. הוא אמר שכבר עדיף לנו לקנות חדש והפנה אותנו לחברה לקנות.
היה בסדר גמור. הוא לקח את הכרטיס למעבדה, ראה שזו תקלה במדחס ושעדיף לפנות לחברה כדי לפתור אותה, מעבר לזה הוא נתן טיפים וגבה רק מחיר ביקור.
בדיקת מקרר בעקבות כרטיס אלקטרוני תקול.
אני לא הייתי מרוצה! לדעתי התנהגותו לא הראתה אמון, הוא בא לבדוק מקרר תקול, איתר את התקלה ואמר שהבעיה בכרטיס. לדעתי הוא ביקש עלות גבוהה מאוד לתיקון מעבדה, שאלנו אותו אם ניתן לקנות כרטיס חדש ואמר שבחדש אין אחריות ולא הראה התעניינות לספק כרטיס אלקטרוני חדש. אמר שעדיף לתקן אבל לא היינו מעוניינים לתקן במחיר הזה. הוא גבה עלות על הביקור, עלות שסיכמנו מראש כי הגיע מרחוק. המחיר לא היה סביר לדעתנו וההתנהגות שלו לא הייתה לטעמנו. בסוף הבאנו טכנאי אחר שתיקן את הכרטיס בחצי מחיר.
היה מדהים. הוא הגיע בזמן, לקח את הכרטיס למספר מעבדות ועשה מאמצים רבים לאתר את התקלה. זה היה מחמם את הלב, הוא איש טוב ממש. בסוף לא היה אפשר לתקן את הכרטיס במעבדות חיצוניות, אלא רק דרך היצרן אבל אשר היה מקסים.
אמר שעדיף לא לתקן את המקרר, הגיע בזמן והמחיר שהוא לקח היה הוגן. בחור נחמד, מקצועי ונתן אבחנה טובה.
השירות שלו היה בסדר בסך הכל. הפריע לי שהוא אמר שהוא יעשה את התיקון באותו היום ולמעשה זה נעשה למחרת אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
הוא היה אחלה! ממש חמוד ומקצועי, הסביר לי לגבי הכרטיס ואני מרוצה חד משמעית!
המקרר שלנו היה תקול, אורי בדק את כל החלקים במקרר ביסודיות והסביר לנו הכל. כשלא מצא תקלה במקרר עצמו, בדק עוד סיבות שאולי בגללן המכשיר לא עובד, בסוף הסביר לנו שבגלל המיקום שלו כנראה שהוא לא מצליח לקרר את עצמו. החלפנו את המיקום וכרגע הבעיה נפתרה. הוא נותן רושם של אדם עם מקצועיות ועם אמינות גבוה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.