מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
בדק את המקרר, אמר שחסר גז, הלך להביא וכשחזר אמר שהבעיה בכלל במדחס ושהוא לא מבין בתקלה הזאת, לקח כסף והלך. אני לא מבין בכלל על מה שילמתי, המקרר לא עובד וזה לא שירות שאני רגיל לקבל.
שמעון הגיע בזמן והיה מאוד הגון ומקצועי, הוא הראה לי בדיוק מה הבעיה והסביר לי שלא משתלם לתקן אותה ועדיף לקנות מקרר חדש, המחיר היה מאוד הוגן לדעתי הוא לקח תשלום רק על הביקור ולא על מילוי הגז כי זה לא פתר הבעיה.
יוסי נתן שירות טוב, ייעץ לי טלפונית, עלה על הבעיה וכשהגיע הבין שזו בעיה חמורה יותר אז המליץ לא לתקן.
יעוץ ובדיקה עבור מקרר מחברת בקו, ייעוץ עבור תיקון מדחס וגז.
לדעתי היה מוגזם לקחת כל כך הרבה כסף על ביקור שמההתחלה הוא ידע שלא יעשה שום דבר. הוא ייעץ לנו לפנות לחברה שבה המקרר נמצא באחריות אבל בסוף החלטתי לקנות מקרר חדש. הוא היה חביב ומקסים, מעט התעכב כי הודיע שיש לו עבודה קרוב אלי. הרגשתי שהוא יותר דיבר מאשר עשה.
הוא היה נחמד, הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.