מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 87 חוות דעת רלוונטיות
נפתלי היה בסדר גמור, אחלה.
היה אחלה הוא חמוד ממש, לא כל כך עמד בזמנים. הוא בדק את מכונת הכביסה ואמר שצריך להחליף את הכרטיס מנוע ושכבר עדיף לי לקנות מכונת כביסה חדשה.
היה זמין מעכשיו לעכשיו, הסביר מראש את האפשרויות והעלויות, הגיע בזמן ובדק את המכונה במקצועיות. המליץ לא לתקן בגלל עלות גבוהה של החלפת כרטיס פיקוד וגבה מחיר הוגן בעיניי עבור הבדיקה.
הוא היה אדיב, הטיפול שלו היה מקצועי ומהיר. התרשמתי ממנו מאוד שהוא יודע את העבודה.
מקס הגיע וניסה לתקן את המנוע אבל הוא התקלקל, הוא הגיע פעם שנייה ואמר שאין מה לעשות אז קניתי מכונה חדשה. הוא חייב על ביקור בפעם הראשונה, ובפעם השנייה לא לקח תשלום. הוא היה מעולה, ממש.
השירות היה ממש טוב ואני ממליצה עליו!
הוא היה מעולה וזמין מאוד! הוא המליץ לי לקנות מכונה חדשה כי עלות התיקון לא משתלמת.
הכל היה מצוין! מאחר ועלות התיקון של המנוע היא עלות גבוהה, הוחלט על קניה של מייבש חדש.
בדיקת מכונת כביסה סמסונג עקב כרטיס ומנוע תקולים ואספקה והתקנת מכונת כביסה אלקטרה.
היה עשר! הוא שמר על קשר והיה מאוד אדיב, נעים, סובלני ומדויק. ממש איש מקצוע מהדרגה הראשונה!
החלפת בולמי זעזועים וגוף חימום, בדיקת מנוע ותיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה מחברת קונסטרוקטה.
יואב הגיע בדיוק בזמן שקבענו, בדק את המכונה במהירות וביעילות, והציע לשמחתנו לקחת את הכרטיס והמנוע לבדיקה, ולהחליט רק לאחר הבדיקה. הוא החזיר את הכרטיס המתוקן באותו יום, הרכיב אותו וחלקים נחוצים נוספים, וכבר באותו ערב המכונה פעלה. יואב היה מקסים, מעולה מבחינה מקצועית, נעים מאד, ברור וישיר מבחינת העלויות הצפויות. רמת שביעות הרצון שלנו היא ברמה הגבוהה ביותר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
