מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
תיקוני פחחות וצבע כלליים ברכב מסוג Hyundai Bayon שנתון 2021.
הרגשתי שעומר ניסה כל הזמן לחסוך בהוצאות ולהגדיל רווחים, הוא גם שינה את הסכום תוך כדי עבודה. על חלקים מסוימים מהרכב הוא אמר שאי אפשר לצבוע אותם, והסכים רק כשאמרתי לו שבעלי מקצוע אחרים טענו שזה אפשרי. הוא צבע את האוטו בצבע שונה מהצבע המקורי (אפור במקום אפור עכבר) ובצבע אחיד במקום בשני צבעים שונים. בעקבות השינויים הוא קבע שאקבל את האוטו יום לאחר מה שסוכם בהתחלה, והחזיר לי אותו לא נקי וביקש שאשטוף אותו בעצמי. לא הייתי בחיים במקום כזה, זה פוגע בעיקר באמון.
השירות היה מצוין, איכות העבודה הייתה מאד טובה והוא נתן לי רכב חלופי שהיה איתי כמעט שבוע ועם אפשרויות לנסוע בכבישי אגרה מה שהיה טוב. בסך הכל היה כמעט מושלם כי הם שכחו בבגאז' להרכיב חזרה איזה פאנל ובקיצור אני צריך לחזור, חוץ מיזה הכל היה מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.