מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
מרינה בחורה סופר מקסימה, היא ממש מאה מתוך מאה!
היא הייתה בסדר גמור.
הגעתי אליה עם הבן שלי, היתה לנו תקלה טכנית עם הטופס הירוק אז מרינה נכנסה לאתר ובדקה בעצמה. היתה מאוד נחמדה והביקור היה מאוד נעים.
נטלי נתנה שירות מצוין. הייתי מרוצה מהיחס, הזמינות והמקצועיות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.