מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה עשר! בסדר גמור בהכל.
היה עשר! מקרר מרעיש -בדק שאין בעיה אמיתית בקירור וזה משהו זניח. וכן אחרי כמה ימים הפסיק להרעיש.
היה בסדר גמור!
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! יניב בדק ביסודיות את המקרר ופעל ארוכות, בסבלנות ומקצועיות כדי לאמת את הטענות שלנו.
הוא הוזמן עבור אחי והוא לא היה מרוצה. המקרר שלהם עשה רעש מאוד חזק והטכנאי אמר להם שזה תקין. בנוסף הוא קצת ניקה את המקפיא ולא מעבר. לקח עבור זה תשלום והלך. מאז המקרר וגם המקפיא הפסיקו לעבוד לגמרי! הם לא מתכוונים להזמין אותו שוב כי הוא לא מרגיש להם מקצועי מספיק.
הוא איש מאוד נחמד וחביב. הוא עשה כל מה שניתן לעשות!
מקרר מרעיש. אבחן שהתקלה בכרטיס. הציע תיקון במעבדה בעלות גבוהה עם אחריות ל-3 חודשים. מצאתי כרטיס חדש בעלות של כמעט חצי. שאלתי איך יתכן ולא היה לו הסבר. כשביקשתי להאריך את האחריות, יצר שוב קשר עם המעבדה שם אמרו לו שהבעיה אינה בכרטיס. הייתי מצפה שיפרוס בפניי את החלופה של כרטיס חדש. מרגיש שניסו לגזור עליי קופון.
הוא פשוט מדהים! הגיע מאוד מהר והסביר לי שהמקרר מרעיש בגלל שהוא נוגע בקרח שצריך להפשיר.
היה מצוין! אני מאד מרוצה. ביקשתי שיבוא לראות את המקרר ולבדוק מה מקור הרעש. הוא הסביר לי איך להפחית את הרעש כמיטב יכולתי וניקה את האבק ומיקם היטב את המקרר.
קיבלתי ממנו שירות מצוין, אני מרוצה! הוא עלה על התקלה ותיקן הכל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.