מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 366 חוות דעת רלוונטיות
עמד בזמנים ואיתר את התקלה.
הוא היה בינוני בעיניי. הוא איש מאוד אדיב ונחמד אבל הוא עשה תיקון לא טוב. בנוסף, הוא הביא מישהו אחר שיתקן למחרת והם תיקנו בצורה טובה. הוא היה איש ישר, הוא לא רצה לקחת על זה כסף אבל שילמתי לו בכל זאת. כמו כן, הוא לקח מחיר סביר לדעתי.
דוד היה מעולה. הכל עשר!
ראשית, תודה על העבודה שבוצעה בדירה. התרשמתי מההתנהלות המקצועית הכללית ומהעמידה בלוחות הזמנים. עם זאת, אני רוצה להתייחס לסיטואציה שנוצרה סביב דו"ח החניה שהתקבל לאחר הביקור בדירה. לפני ההגעה התבקשה הכוונה למקום חניה – והכוונתי בהתאם לאזור. לאחר ההגעה לאזור, התבצעה פנייה לדיירת לצורך בקשת הנחיה נוספת. בעיניי ההחלטה היכן לחנות, גם אם נעשתה לאחר קבלת הכוונה כללית, היא באחריות הבלעדית של החונה – כמו בכל שירות שטח. לאחר קבלת הדו"ח, פנית לדיירת בבקשה לתשלום, ורק לאחר מכן אליי. הבהרתי בצורה חד-משמעית שאין לי ולא לדיירת אחריות על מקום החניה שנבחר ושאין בכוונתי לשאת בעלות הדו"ח. למרות זאת, מהחשש לאי-נעימות, הדיירת בחרה לשלם את מלוא הסכום. מדובר בהתנהלות שאינה מקובלת בעיניי. אני מצפה שבעתיד יכובדו גבולות האחריות של כל צד והימנעות מהפניית דרישות תשלום שאינן מוצדקות.
היה מעולה, סבלני, ידידותי והגון.
אני מאוד מרוצה!
החלפת חיישן רגש למזגן של חברת אלקטרה, כולל איתור התקלה.
היה ממש מעולה! הוא מקצועי, זמין מאוד ונתן שירות מעבר למצופה.
היה מעולה!
היה מעולה! לאחר זמן קצר המזגן הפסיק לעבוד, פניתי אליו שוב, הוא בדק ואמר שצריך להחליף כרטיס. סיכמנו שיחליף כרטיס, תחילה שבוע אחד אמר שהוא באבל, שבוע שני אמר שהוא עמוס בלקוחות, לאחר שבועיים התייאשתי ופניתי לבעל מקצע אחר, שהחליף את הכרטיס במחיר נמוך יותר.
שירות מצוין! מומלץ ביותר. הרגש גרם להצגת התקלה והמזגן לא פעל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.