עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה תלויה מעץ

פרגולה תלויה מעץ יכולה לשדרג כל חצר, במיוחד כזאת שלא יחמיאו לה עמודים. ריכזנו בעמוד הבא את כל המידע שתצטרכו לדעת על פרגולה תלויה מעץ, כולל מחירים (בין 400- 650 למ''ר), טיפים ומתי לא יהיה ניתן להתקין אותה בחצר שלכם (רמז - אם היא גדולה מ-4 מ"ר). מתחילים


פרגולה תלויה מעץ

פרגולה תלויה מעץ היא פרגולה שלא עומדת על עמודים, אלא מחוברת לקיר שנמצא מעליה בעזרת עמודי מתכת עמידים. פרגולה תלויה מעץ מתאימה למרפסות או לחצרות קטנות בהן לא ניתן לתפוס מקום רב עם רגלי הפרגולה, או לאנשים שאוהבים לראות את הגג שלהם צף.


סוגי עצים לפרגולה תלויה

פרגולה תלויה צריכה להיות קלה יחסית כדי לוודא את היציבות שלה. לכן, לרוב בונים אותה מעץ אורן או מעץ אורן גושני (חיתוך מיוחד של העץ שמאפשר עיבוד מינימלי בלבד של העץ), הנחשבים לעצים לא כבדים. עץ אורן מתאים במיוחד לפרגולות בשל היציבות והחוזק שלו, אבל אורן גושני נחשב לאיכותי יותר ולכן יהיה יקר. 

אם אתם אוהבים את הנראות של העץ אבל מחפשים חומר קל ועמיד יותר, כדאי לכם לבדוק גם את האפשרות של פרגולה תלויה מאלומיניום, שניתן לבנות אותה כפרגולה דמוית עץ.

 

פרגולת עץ תלויה

מתי אי אפשר להתקין פרגולה תלויה מעץ

לפני שנקפוץ לדבר על מחירים של פרגולת עץ תלויה ועל תהליך בנייתה, הנה כמה מקרים בהם לא תוכלו להתקין פרגולה תלויה מעץ:

פרגולה פרגולה גדולה מ-4 מ''ר – אם אתם שוקלים להתקין פרגולה תלויה על חצר גדולה במיוחד, דעו כי זה לא בטיחותי ולכן זה פחות מומלץ. פרגולות תלויות, במיוחד פרגולות תלויות מעץ, צריכות להיות קטנות יחסית כדי לשמור על יציבות ובטיחות. 

פרגולה קיר יציב לקשירה – אם לא קיים קיר בטון או תקרה מעל המקום בו תרצו לתלות את הפרגולה התלויה, לא תוכלו להתקין פרגולה תלויה. הקיר מעל הפרגולה ישמש לחיבור קורות הברזל שיחזיקו את הסככה. 

פרגולה אישור קונסטרוקטור – כמעט כל בניית פרגולה דורשת אישור קונסטרוקטור לפרגולה, אבל פרגולה תלויה דורשת אישור מיוחד. כדי לוודא שהמבנה יציב ויכול לעמוד בפרגולה תלויה, תהיו חייבים לתאם עם קונסטרוקטור לפני תהליך הבנייה. לפעמים בשלב זה תגלו שלא תוכלו לבנות פרגולה תלויה, ולכן חשוב לא לוותר עליו. בנוסף, הקפידו לבדוק אם הרשות המקומית שלכם דורשת אישור מטעמה לפני בניית הפרגולה. 

 

פרגולה תלויה אלומיניום ועץ

תהליך בניית פרגולה תלויה מעץ

אחרי קבלת אישור הקונסטרוקטור, כך יראה תהליך בניית הפרגולה:

פרגולה מדידות ויציבות - הנגר יגיע לחלל בו תרצו להתקין את הפרגולה התלויה, ימדוד את השטח ויבדוק את עמידות הקירות סביב. בהתאם לממצאים הוא יזמין את העץ המתאים וכן עמודי מתכת שימשו לתליית הפרוגלה. 

פרגולה בניית הפרגולה עם עמודים זמניים – בשלב זה הנגר יתחיל לבנות את הפרגולה עצמה, שאמורה לספק לכם את מקור הצל והקירוי. לפני תלייתה, הנגר יניח את הפרגולה על עמודים זמניים – כלומר, בשלב זה היא תיראה כמו פרגולה עומדת.

פרגולה חיבור פרגולה תלויה מעץ – לאחר שהפרגולה מוכנה, הנגר יחבר את עמודי המתכת שאמורים להחזיק אותה. העמודים יחוברו באלכסון בזווית שנמדדה או אושרה על ידי הקונסטרוקטור, כדי להבטיח יציבות של הפרגולה לאורך זמן. בשלב זה יחובר גם הקירוי לפרגולה.

 

תליית פרגולת עץ

תחזוקת פרגולת עץ תלויה

עץ הוא חומר טבעי, ולכן פרגולת עץ תלויה דורשת תחזוקה אחת לשנה כדי להבטיח שהעץ לא יעלה עובש או שהברגים לא יתרופפו. במהלך התחזוקה השנתית הנגר ישמן את העץ ויחזק את הברגים הנדרשים.

 


מחיר פרגולה תלויה מעץ

בדומה לפרגולה רגילה, מחיר פרגולה תלויה מעץ מושפע מגודל הפרגולה, סוג העץ בו תשמשו ושעות עבודה של הנגר.

עץ מחיר עץ אורן לפרגולה תלויה מעץ נע בין 400- 550 ש''ח למ''ר.

עץ מחיר עץ אורן גושני לפרגולה תלויה מעץ נע בין 500 -650 ש''ח למ''ר. 

עץמחיר סנטף לפרגולה תלויה מעץ נע בין 150- 200 ש''ח למ''ר.

עץמחיר פוליגל לפרגולה תלויה מעץ נע בין 150- 250 ש''ח למ''ר. 

 

המחירים כוללים מע''מ ואת עלות עבודת הנגר.

 

הקמת פרגולה תלויה מעץ

קירוי פרגולה תלויה מעץ

כדי להגן על הפרגולה מהגשם נהוג להניח סנטף או קירוי אחר על מנת לשמור על הפרגולה. שימו לב שכשמדובר על פרגולה תלויה מעץ, לא בטוח שתוכלו להניח עליה קירוי. הסנטף הוא אמנם חומר קל יחסית, אך הוא יכול להוסיף משקל רב מדי לפרגולה ולהפוך אותה ללא תקנית. 

 

סנטף שקוף לפרגולה

 


נגרים מומלצים לבניית פרגולה תלויה מעץ

בניית פרגולה תלויה מעץ מראש מחייבת זהירות וניסיון רב. אם אתם לא מכירים חבר של חבר שבונה פרגולות, הגעתם למקום הנכון! ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית פרגולה תלויה מעץ. כל הנגרים מדורגים על ידי לקוחות קודמים, אז אתם יכולים להיות בטוחים בהמלצה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פרגולה תלויה מעץ?

המחיר של פרגולה תלויה מעץ נע בין 400- 650 ש''ח למ''ר. 

איפה מתאימה פרגולה תלויה מעץ?

בגלל שפרגולה תלויה מוכרחה להיות קלת משקל, היא לרוב תהיה קטנה יחסית ותתאים לחללים קטנים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק