עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דק סינטטי למרפסת

טבעי זה לא תמיד הכי טוב! דק סינטטי למרפסת הוא פתרון נהדר שלא דורש תחזוקה בכלל, ועולה בין 1,100-600 ש"ח למ"ר. אמנם הוא קצת יותר יקר מדק עץ טבעי, אבל בשונה ממנו - דק סינטטי זאת הוצאה חד פעמית. לכל המידע על דק עץ סינטטי למרפסת – המשיכו לקרוא את העמוד הבא


סוגי דקים סינטטיים

דק סינטטי הוא שם גג לדקים מחומרים שונים (שאינם עץ) בהם משתמשים לבניית דקים דמוי עץ. שימו לב שלמרות שקיימות חברות רבות שמייצרות דקים סינטטיים – חשוב להסתכל על החומרים לפני הבחירה, ולא על שם החברה. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם:

דקדק סינטטי PVC למרפסת -  PVC הוא סוג של פולימר שמשתמשים בו כדי להחליף חומרי בנייה כמו טיט ועץ. PVC עמיד במיוחד לקרינה, שמש ומים ולכן הוא נפוץ במיוחד לשימוש כדק סינטטי.

דק דק סינטטי פולימרי למרפסת – כשמדברים על דק סינטטי פולימרי מתכוונים לרוב לדק שהוא תערובת של נסורת עץ ודבקים שונים. אם אתם בוחרים בדק סינטטי פולימרי, בחרו בדק בו העץ מהווה לפחות כ-60 אחוז מהתערובת, שכן אלו נחשבים לדקים האיכותיים ביותר.

 

דק סינטטי למרפסת

בניית דק סינטטי למרפסת

בטח תשמחו לשמוע שבניית דק למרפסת קלה יותר מבניית דק על אדמה, כאשר אלו השלבים שתעברו עד לקבלת דק חדש דנדש במרפסת: 

דק מדידות -  הנגר יגיע למרפסת שלכם למדוד אורך, רוחב וגובה. זה השלב בו תוכלו לבחור את סוג הדק, צבעו ועיצובו.

דק הנחת תשתית לדק – את התשתית יניחו על הריצוף או הבטון במרפסת כהכנה לדק. התשתית צריכה להיות בגובה 10 ס''מ לפחות לשמירה על בטיחות ויציבות הדק.

דק בניית הדק –הנגר יחבר את הדק לתשתית בעזרת התקנה סמויה. בגלל שהחתיכות של דק סינטטי הן ארוכות במיוחד, אין צורך לחתוך אותן ולחבר באמצעות ברגים, מה שמאפשר התקנה עם חיבורים בלתי נראים.

כוכב הבונוס הגדול של דק סינטטי למרפסת הוא שהוא לא דורש תחזוקה כלל. לכן, בשונה מדק עץ אותו תצרכו לשמן ולחזק כל שנה או פעמיים בשנה, דק סינטטי הוא 'התקן ושכח'.

 

דק סינטטי במרפסת

דק למרפסת - עץ סינטטי או עץ טבעי

אם הלבטים עדיין לא נותנים לכם מנוח ואתם לא יודעים אם המרפסת שלכם צריכה דק סינטטי או טבעי, הנה סיכום של היתרונות והחסרונות בכל דק:

 

סינטטי

טבעי

יתרונות

וי לא דורש תחזוקה

וי מרקם אחיד

וי אין ברגים

וי לא מחליק ולא מתחמם

וי מראה טבעי

וי ניתן לתיקון במקרה של סדקים או עובש

חסרונות

איקס מחליק ומתחמם בשמש

איקס נשרט בקלות (ואין אפשרות לליטוש או תיקון)

איקס דורש תחזוקה אחת לשנה לפחות

איקס מתכווץ ומתרחב, עלול לשנות את צורתו

 

כוכב אם אתם עדיין מתלבטים (לגמרי מובן), כששאלנו את הנגרים המדורגים באתר אם עדיף דק עץ או סינטטי, רובם ענו שעדיף דק סינטטי.

 

דק PVC למרפסת

מחיר דק סינטטי למרפסת

עכשיו כשכל המידע בידכם, נוסיף גם את המחיר כדי להשלים את סל המידע שלכם.

מחיר דק סינטטי נע בין 600- 1,100 ש''ח למ''ר, כשדקים בייצור סיני יהיו זולים יותר מייצור אירופאי.

 

דוגמאות למחירי התקנות דק סינטטי למרפסת:

התקנת דק סינטטי במרפסת בגודל 12 מ''ר עלתה 7,800 ש''ח.

התקנת דק סינטטי במרפסת בגודל 25 מ''ר עלתה 18,000 ש''ח.

התקנת דק סינטטי על מרפסת בטון בגודל 60 מ''ר עלתה 55,000 ש''ח.

כוכב בגלל שדקים סינטטים נוטים לשריטות, רצוי לרכוש את הדק עם הכי הרבה שנות אחריות שתוכלו למצוא, כשיש חברות שמציעות עד 10 שנות אחריות על הדק.

 

עץ סינטטי

נגרים מומלצים לבניית דק סינטטי במרפסת

דק סינטטי הוא דרך מצוינת לשדרג את המרפסת בבית בלי לדאוג לתחזוקה שלה באופן קבוע. אם אתם מחפשים נגר מומלץ להתקנת דק סינטטי למרפסת, בטח תשמחו לשמוע שריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית דק. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים בנגר שבחרתם. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה דק סינטטי למרפסת?

מחיר דק סינטטי לבריכה נע בין 600- 1,1100 ש''ח. בצד הזול יותר של הסקאלה תמצאו דקים סינטטיים בייצור סיני, ובצד היקר יותר תמצאו חברות אירופאיות. 

דק סינטטי דורש תחזוקה?

דק סינטטי אינו דורש תחזוקה, אך שימו לב שהוא אינו ניתן לליטוש ושריטות וכתמים עליו ישארו עד שיוחלף חלק הדק הפגוע. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק