עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיפוי עץ לקיר חיצוני

מחיר חיפוי עץ לקיר חיצוני נע בין 450 -800 ש"ח למטר, וניתן לייצר אותו מעצי אורן, איפאה או במבוק. פה תמצאו את כל מה שחשוב לדעת על חיפוי עץ לקיר חיצוני: מה משפיע על המחיר, באיזה חיפוי עץ כדאי לבחור ואיפה ניתן למצוא נגרים מומלצים לחיפוי עץ לקיר חיצוני. בלי לחפות – אנחנו מתחילים


תהליך חיפוי עץ לקיר חיצוני

אם החלטתם שאתם רוצים להיות הבית הכי יפה בשכונה ולחפות את הקיר החיצוני בעץ, תשמחו לשמוע שניתן לחפות בעץ את כל סוגי הקירות – בין אם הם מבלוקים, בטון או גבס. הנה השלבים שתעברו מרגע ההחלטה להקים חיפוי עץ לקיר חיצוני  ועד לתוצאה המוגמרת:

יד 1 הצעת מחיר ראשונית – שליחת תמונות של הקיר הרלוונטי לנגר לצורך קבלת הצעת מחיר כללית. בשלב הזה תוכלו לבקש עיצוב מסוים ולודא שהנגר ביצע עבודות דומות בעבר.

יד 2 מדידות – במידה ושלב 1 עבר בהצלחה, הנגר יגיע לקיר אותו תרצו לחפות ויקח מידות. בשלב הזה תוכלו להתייעץ לגבי סוג העץ, עמידות ועיצוב החיפוי. 

יד 3 הזמנת חומרים – הנגר יזמין את העץ לחיפוי בגודל ובצבע המתאים. לשמחתינו, נגריות עובדות מהר ויקחו רק כמה ימים בודדים לחומרים להגיע. 

יד 4 הקמת תשתית – אם התלבטתם איך חיפוי העץ נראה כה נקי וללא מסמרים, זה כי הוא מוברג לתשתית שבונים על הקיר. התשתית היא מעין רשת ממתכת שעליה מוצמדות קורות העץ לחיפוי. 

יד 5 הקמת חיפוי עץ – את החיפוי מקימים על התשתית בהתאם לעיצוב אותו בחרתם בעזרת קליפסים או סיכות קטנות, לשמירה על מראה אסתטי. 😊

 

חיפוי עץ לקיר חיצוני בבית

תחזוקת חיפוי עץ לקיר

בניה מעץ היא בניה מרשימה מאוד ומתאימה כמעט לכל חלל, אך דורשת תחזוקה קבועה (לעומת חיפוי דמוי עץ מאלומיניום, שלא דורש תחזוקה). איזו תחזוקה חיפוי עץ לקיר דורש?

עצים צביעה ושימון מחדש של העץ

עצים חיזוק ברגים, סיכות ומסמרים

עצים טיפול בנזקי רטיבות או נפיחות אם יש

תצטרכו לבצע את התחזוקה אחת לשנה אם בחרתם בחיפוי מעץ אורן, ואחת לשנתיים - שלוש אם בחרתם בחיפוי מעצי איפאה או במבוק.

אם אתם תוהים מה יקרה אם לא תתחזקו את החיפוי - אז העץ עלול לצבור עובש, להתנפח והברגים יכולים להיחלש וליפול (מה שיגרום גם לחיפוי ליפול). 

 

חיפוי עץ לקיר חיצוני

סוגי עץ לחיפוי קיר חיצוני

בגלל שקיר חיצוני מושפע רבות מנזקי מזג אוויר,לא כל עץ יתאים לחיפוי. יש שלושה סוגים עיקריים שיתאימו, כשלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות:

חיפוי קיר חיצוני מעץ אורן 

וי  העץ הזול ביותר בו משתמשים לחיפוי קירות

וי ניתן לצבוע אותו בכל צבע

איקס  דורש תחזוקה שנתית 

 
עץ אורן

 

עץ איפאה 

וי עץ מיובא, איכותי ועמיד במיוחד לנזקי מזג אוויר 

איקס  מגיע בצבע אחד בלבד

 

עץ איפאה

 

עץ במבוק

וי עץ זמין בשוק

וי מגיע בשלושה צבעים

איקס  חלקי הבמבוק מגיעים בגודל אחד, ויש מעט אופציות לעיצוב חיפוי הקיר

 

עץ במבוק

מחיר חיפוי עץ לקיר חיצוני

חיפוי עץ לקיר חיצוני מתומחר לפי מטרים. מחיר המטר כולל גם את מחיר העבודה, החומרים ושימון העץ אם נדרש. 

עצים מחיר חיפוי עץ לקיר חיצוני מאורן נע בין 450- 600 ש''ח למטר.

עצים מחיר חיפוי עץ לקיר חיצוני מאיפאה או במבוק נע בין 650- 800 ש''ח למטר.  

כמה זה יוצא בסך הכל? העלות משתנה בעיקר לפי גודל החיפוי, אך כדוגמה ניתן לראות שמחיר חיפוי עץ אורן לקיר חיצוני בגודל 40 מ''ר היה 18,000 ש''ח. 

 

מה עוד משפיע על מחיר חיפוי עץ לקיר חיצוני? 

גודל לוחות העץ – בהתאם לעיצוב שתבחרו לחיפוי העץ, הנגר ירכוש קורות עץ בעובי מסוים. ככל שהקורות עבות יותר מחיר העץ עולה, אך שימו לב שאם תבחרו בקורות דקות, תצטרכו יותר מהן כדי להשלים את העבודה. 

תאורה או חשמל בקיר – אם מותקנת תאורה או עובר חשמל בקיר, העבודה תהיה מסובכת יותר ותדרוש יותר התאמות של העץ לחלל. דבר זה יכול לייקר את העבודה ב--500 שקלים. 

מנוף - לפעמים העבודה תדרוש שימוש במנוף, אשר ייקר את חיפוי הקיר בכ-1,000 ש''ח בממוצע. 

עיצוב – רוב חיפויי הקיר מגיעים בעיצובים סטנדרטיים להם לא נדרשת תוספת תשלום. עיצוב סטנדרטי כולל חיבור של קורות העץ לרוחב או לגובה בלבד, בפרופילים שונים של עץ. אך אם תבקשו שילובי עץ או דוגמאות מיוחדות שידרשו הזמנות מיוחדות וזמן עבודה רב יותר – המחיר יעלה בהתאם (כמו בדוגמה המצורפת למטה). 

 

עיצוב מיוחד לחיפוי קיר חיצוני
 
חיפוי חיצוני לבית פרטי

עיצובים של חיפויי עץ לקיר חיצוני

מתלבטים איזה סגנון לבחור לחיפוי העץ? ריכזנו לכם עיצובים שונים (ובסיסיים) של חיפוי עץ לקיר חיצוני, אותם תוכלו לבקש מהנגר:

 

1. חיפוי עץ רוחבי לקיר חיצוני:

חיפוי עץ קיר חיצוני

 

2. חיפוי עץ סרגלי לקיר חיצוני:

חיפוי עץ סרגלי לקיר חיצוני

 

3. חיפוי עץ פרופיל עגול לקיר חיצוני:

חיפוי עץ פרופיל עגול לקיר חיצוני
 
 
שימו לב: עצי איפאה ובמבוק מגיעים בצבעי עץ קובעים בלבד. אז אם אתם מעוניינים בחיפוי צבעוני, בחרו בחיפוי עץ אורן שניתן לצבוע בכל צבע שבקשת. 

נגרים מומלצים לחיפוי עץ לקיר חיצוני

חיפוי עץ יוצר מראה טבעי והוא נראה מעולה על קיר חיצוני. אם אתם מחפשים נגר לחיפוי עץ לקיר חיצוני, אין צורך שתחפשו עוד – ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים שיוכלו לחפות קיר חיצוני, המדורגים לפי לקוחות קודמים. שיהיה בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה עץ מתאים לחיפוי עץ לקיר חיצוני?

 נהוג להשתמש בעץ אורן, עץ איפאה ועץ במבוק לחיפוי קיר חיצוני. אלו עצים עמידים יחסית שמתאימים להתמודדות עם נזקי החוץ. 

יש קירות שלא ניתן לחפות?

ניתן לחפות את כל סוגי הקירות, וזה אפילו יכול לסייע בהסתרת שריטות ורטיבות בקיר. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק