עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולות עץ לבן

פרגולות עץ לבן הן הטרנד החם של עולם הגינה. אם אתם מתלבטים אם לבנות אחת כזו, תוכלו למצוא פה את כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי לקבל את ההחלטה: מחירים (בין 400- 750 ש''ח למ''ר), סוגי העצים השונים שיתאימו לפרגולות עץ לבן, אופן התחזוקה ורשימה של נגרים מומלצים. שנתחיל?

 

פרגולות עץ לבנות שונות

סוגי עץ לפרגולות לבנות

פרגולות עץ לבן הן בדרך כלל פרגולות מעצים בהירים או מעצים שנצבעו בצבע לבן, כשאלו סוגי העצים הנפוצים:

עץ אורן או אלון צבועים – אלון ואורן הם העצים הנפוצים ביותר לפרגולות. הם נחשבים עמידים וחזקים יחסית ומותאמים לאחר צביעה ושימון לתנאי מזג אוויר שונים. 

עץ אורן פיני לבן ועץ גושני לבן – עץ אורן פיני ועץ גושני לבן הם עצים בהירים יחסית שניתן לבחור בהם ליצירת פרגולה לבנה ללא צביעה. שימו לב שלעצים אלו יש תת גוון בז', היוצר מראה טבעי של עץ. 

אגב, כששאלנו את הנגרים המדורגים באתר איזה עץ הכי מומלץ לפרגולה, רובם ענו שעץ אורן פיני הוא המומלץ ביותר.

 

פרגולה לבנה
פרגולת עץ לבן

תחזוקת פרגולות עץ לבן

כמו כל פרגולה מעץ טבעי, תדרשו לתחזק את הפרגולה הלבנה אחת לשנה עד שלוש שנים – תלוי בסוג העץ שתבחרו ואם מותקן על הפרגולה קירוי או לא. 

תחזוקת פרגולת עץ לבן תכלול שימון וצביעה מחדש, הידוק וחיזוק הברגים ואיטום סדקים אם קיימים. אם יש לכם סנטף או קירוי אחר על הפרגולה, לא תידרשו לתחזק את החלק שמוגן על ידי הקירוי. אם אתם לא רוצים להתעסק בתחזוקה של הפרגולה כלל, תוכלו לבחור באופציה של פרגולת אלומיניום דמוי עץ. היתרון בה הוא שהיא לא דורשת תחזוקה, אבל החיסרון הוא שהיא כן תעלה יותר. 

 

פרגולת עץ לבן

מחיר פרגולות עץ לבן

תהליך בניית הפרגולה יקח בין כמה שעות לכמה ימים, בהתאם לבגודל הפרגולה והעיצוב שבחרתם. כדי להיות בטוחים איך יראה תהליך הבנייה של הפרגולה שלכם, תוכלו למצוא ב-פרגולת עץ, פרגולת עץ תלויה וגזיבו  את כל המידע שרלוונטי לפרגולה שלכם. 

מבחינת עלויות - מחיר פרגולת עץ לבן מושפע בכמה גורמים:  גודל הפרגולה, סוג העץ וסוג הפרגולה שתבחרו לבנות. ריכזנו פה את כל המחירים, כדי שתוכלו לחשב ולהעריך כמה תעלה הפרגולה הלבנה שלכם:

 

 

עץ אורן/ אלון

עץ גושני לבן/ עץ פיני לבן

מחיר פרגולת עמודים מעץ לבן

400- 550 ש''ח למ''ר

500- 650 ש''ח למ''ר

מחיר פרגולה תלויה מעץ לבן

500 -650 ש''ח למ''ר

600- 750 ש''ח למ''ר

מחיר פרגולת גזיבו מעץ לבן

450- 600 ש''ח למ''ר

550 -700 ש''ח למ''ר

 

  • המחירים כוללים מע''מ ואת ההכנה הראשונית של העץ לבנייה (צבע ושמן). 

 

פרגולה לבנה מעץ

נגרים מומלצים לבניית פרגולה עץ לבן

לאחר שפרסנו בפניכם את כל המידע על פרגולות עץ לבן, מן הראוי שנצייד אתכם גם בנגרים שיוכלו לבצע את הבנייה. ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית פרגולה. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים ואנחנו מחכים לחוות דעת שלכם גם. 😊

גזיבו סגור
פרגולה מעץ לבן

 


רוצים לבנות פרגולה מעץ לבן? אולי גם התחומים האלו יעניינו אתכם:


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של פרגולת עץ לבנה?

מחיר פרגולה לבנה מעץ נע בין 400- 750 ש''ח למ''ר, תלוי בסוג העץ שתבחרו ובסנגנון הפרגולה שתבנו. 

איזה עץ מתאים לפרגולה לבנה?

מומלץ לבנות פרגולה לבנה מעץ אורן או אלון צבועים בלבן. אופציה נוספת היא להשתמש בעץ אורן פיני או עץ גושני לבן, אך אלו לא בצבע לבן מבריק ויכולים להיות בצבע בז'. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק