עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת גדר PVC

גדר PVC, הידועה גם בשם "גדר ויניל", היא בחירה פופולרית בעיקר בזכות העלות נמוכה, תחזוקה מינימלית ומראה אטרקטיבי. בניגוד לגדר עץ או ברזל, גדר PVC אינה דורשת צביעה או חידוש, והיא עמידה בפני מזג אוויר ומזיקים. הכנו לכם מדריך קצר על התקנת גדר PVC שתהפוך את הגינה שלכם למגודרת ומגונדרת 😊

מתקיני גדרות מומלצים להתקנת גדר PVC


התקנת גדר PVC - שלב אחר שלב

התקנת גדר PVC נחשבת פשוטה יחסית להתקנת גדרות אחרות, אבל עדיין מומלץ לבצע אותה בעזרת איש מקצוע על מנת שזאת תותקן במקצועיות ובמהירות.

תהליך התקנת גדר PVC כולל ארבעה שלבים:

אחד ייעוץ ותכנון – שתפו את המתקין במטרות שלכם עבור הגדר, כמו פרטיות, אסתטיות, בטיחות וכו'. המתקין ימליץ לכם ​​​​על סגנון הגדר ולאחר מכן ימדוד את השטח, על מנת לתת לכם הצעת מחיר סופית. 

שתיים הזמנת חומרים – לאחר שאישרתם את הצעת המחיר המתקין יזמין את החומרים הדרושים להתקנת גדר PVC, כולל לוחות PVC, עמודים, שער וכו'.

שלוש הכנה והתקנה – לפני ההתקנה המתקין יכין את השטח בו תותקן הגדר. הכנת השטח כוללת פינוי מכשולים וסימון קו הגדר ולאחריו יתחיל בתהליך ההתקנה הכולל התקנת עמודי בסיס, לוחות הגדר והשער.

ארבע בקרת איכות – המתקין יוודא שהגדר מותקנת בצורה טובה ובטיחותית, שהעמודים מיושרים והחיבורים של לוחות הגדר לעמודים יציבים. בנוסף הוא יבדוק שהשער נפתח ונסגר בצורה חלקה.

 

התקנת גדר פי וי סי בצימר

 

אחד אחריות על התקנת גדר PVC – בזכות העמידות הגבוהה של גדר PVC רוב המתקינים ייתנו אחריות של 10 שנים על הגדר עצמה ואחריות של שנתיים על ההתקנה.

שימו לב שימו לב - גדר PVC נחשבת בניה קלה ולכן לא מצריכה היתר בנייה.


סוגי עיצובים לגדר PVC

גדרות PVC מגיעות במגוון סגנונות ועיצובים, מה שהופך אותן לאופציה מתאימה לסוגי נכסים רבים. בבחירת הגדר מומלץ לבחון את הצרכים והמטרות שלכם, הסגנון הרצוי וכמובן התקציב.

ברשימה הבאה סכמנו לכם את הסוגים הפופולריים ביותר של גדר PVC:

גדר גדר נוי: אופציה מסוגננת שנועדה לייפות את הגינה עם פרטים מורכבים ותכונות דקורטיביות, שהופכים אותה לבחירה פופולרית לנכסים יוקרתיים.

 

גדר נוי PVC

 

גדר גדר פרטית: גדר PVC ללא רווחים המעניקה פרטיות מלאה ואבטחה לנכס.

 

התקנת גדר PVC פרטית

 

גדר גדר כלונסאות: גדר כלונסאות היא סגנון קלאסי פופולרי בשכונות מגורים. היא כוללת דקים אנכיים מרווחים, המאפשרים ראות חלקית תוך מתן פרטיות.

 

התקנת גדר PVC

 

גדר גדר חווה: גדר חווה היא בחירה פופולרית לסגירת שטחים גדולים ומעוצבת עם מסילות אופקיות ועמודים אנכיים.

 

גדר PVC לשטח גדול

מחיר התקנת גדר PVC

כסף עלות התקנת גדר PVC מושפעת ממספר גורמים: אורך הגדר וגובה הלוחות, סגנון הגדר ותנאי השטח בבית הלקוח.

כסף מחיר התקנת גדר PVC (הכולל את הגדר עצמה) נע בין 480-540 ₪ למ"ר, ללא מע"מ.

כסף לדוגמה, מחיר התקנת גדר PVC באורך 13 מ"ר מסביב לגינה היה 8,190 ₪, כולל מע"מ.

טיפ שלנו - בקשו ממתקין הגדרות הצעת מחיר מפורטת מראש וכך תימנעו הפתעות בהמשך 😊


נגרים מומלצים להתקנת גדר PVC

התקנת גדר PVC היא התקנה פשוטה יחסית, המצריכה מינימום תכנון והכנה. היא אמינה, עמידה ואסתטית, גם אם לא יוצאת מגדר הרגיל. הכנו לכם רשימה של בעלי מקצוע להתקנת גדר PVC המומלצים על ידי לקוחות קודמים. לא משנה אם אתם מחדרה או גדרה, לאחר כל התקנה של גדר PVC אנחנו מבקשים את חוות דעתכם על העבודה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

האם אפשר להתקין גדר PVC בשיטת עשה זאת בעצמך?

תהליך התקנת גדר PVC פשוט יחסית ואם אתם הנדימנים בנשמתכם אין סיבה שלא תוכלו לעשות אותו לבד. כדאי לקחת בחשבון שזה ידרוש מכם לקנות את כל החומרים (כולל עמודים, ברגים מתאימים, שער וכו') ולפנות כמה ימי עבודה. התהליך כולל מדידת השטח, קניית חומרים, הכנת השטח ופינוי מכשולים והתקנת הגדר. אם כל זה נשמע לכם קצת יותר מדי, מומלץ להזמין מתקין מקצועי ומנוסה שיבטיח לכם גדר ישרה, בטוחה וגם ייתן אחריות על העבודה.

האם גדר PVC מצריכה קבלת היתר מהרשות המקומית?

אחד היתרונות של התקנת גדר PVC בגינה הוא שהיא נחשבת "בניה קלה" ולכן לא מצריכה היתר מהעירייה, הידד!

כמה עולה התקנת גדר PVC?

מחיר התקנת גדר PVC כולל הגדר עצמה נע בין 480-540 למ"ר, ללא מע"מ. המחיר מושפע מאורך הגדר וגובה הלוחות, סגנון הגדר ותנאי השטח בבית הלקוח. מומלץ לבקש ממתקין הגדרות הצעת מחיר מפורטת מראש כדי להימנע מהפתעות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק